6 Reacties

4 jaar geleden

Hier helaas hetzelfde probleem en myn kleine mannetje wilt ook minder drinken dan normaal. Dit helpt ook niet echt mee.... hy lijkt beetje verkouden maar geen koorts hoe gaat het met jou baby?

4 jaar geleden

Reactie op Mommy2be1

Hier helaas hetzelfde probleem en myn kleine mannetje wilt ook minder drink ...
Mijn baby ook verkouden. Ze drinkt wel voldoende, ik probeer haar veel aan te leggen en als ik het idee heb dat ze meer nodig heeft en er te weinig uit mijn borsten komt geef ik haar een flesje uit mijn vriezer voorraad. Ik ga vandaag beginnen om extra te kolven, in de hoop dat mijn melkproductie weer op gang komt.

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde gehad vorige week wilde ook al een topic openen馃ぃ productie was minder en ze dronk ook minder want ze was zelf ook ziek, maar sinds vandaag zitten me borsten weer helemaal vol馃き dus bij mij is het weer goed gekomen maar heeft zeker 1,5 week geduurd volgenmsij..

4 jaar geleden

Reactie op Tammie0204

Hier precies hetzelfde gehad vorige week wilde ook al een topic openen馃ぃ pr ...
Gelukkig dat ik niet de enige ben. Fijn dat je weer normale melkproductie hebt. :)

4 jaar geleden

Hier ook met corona een productiedip. Weet alleen niet of het daaraan lag of aan dat ze toen zelf slecht dronk en niet aan de borst of fles met afgekolfde melk wilde 馃檮 Veel aanleggen idd, afkolven na een voeding, huid op huid, lekker samen douchen, etc. Mocht je productie echt moeilijk opkrikken zou ik toch een Lactatiekundige vragen 馃槉

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Alleen was mijn baby niet ziek en had dus evenveel dorst als voordien. Ik had gelukkig nog wat extra melk in de diepvries staan. Soms gaf ik dit als extra wanneer ik zag dat hij nog honger had. Ik probeerde ook om de 2u te kolven en enkel via de fles te geven, zo kon ik zien hoeveel hij dronk/hoeveel ik produceerde. Verder probeerde ik zelf ook heel veel water te drinken en samen met de kleine te slapen, dit hielp voor mijn melkproductie omdat ik dan minder uitgeput was. Is na 1,5weken weer in orde gekomen 馃槈