8 Reacties

4 jaar geleden
Nou dat zelfde heb ik ook.. nu 11+3 (eigen berekening, morgen de termijn echo) maar zonder kokhalzen gelukkig maar ik moet blijven eten anders ben ik misselijk en niet te gebieten

4 jaar geleden
Heb ik ook gehad tot 14 weken, daarna werd het langzaam minder. Was tot die tijd al 2,5 kilo aangekomen, dat staat nu gelukkig weer stil.

4 jaar geleden
Ik heb precies t zelfde nu! Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik het ook en toen ben ik 30 kg aangekomen. Ik bleef maar eten tegen de misselijkheid, de vieze smaak, het speeksel en t kokhalzen.
Ik probeer nu spa rood te drinken, dan krijg ik op die manier niet teveel suiker binnen.. maar het lijkt wel of ik verslaafd ben aan iets in m'n mond te hebben..Dan gaat alles goed.. heel irritant! Dus ik lees graag mee!

4 jaar geleden
15+1 hier. En net hetzelfde. Een lege maag zorgt voor een ellendig gevoel. Dus constant eten en drinken maar dan zit ik te kokhalzen want honger of zin in eten heb ik niet. 🙈
Heel vervelend...
Meer kleine maaltijden per dag is volgens mij de enige oplossing.
Ik zorg dus voor 2 ontbijten (6u en 9u), soep, middageten, vieruurtje en dan 2x avondeten (19u en 22u).

4 jaar geleden
Ik heb niet constant honger maar heb wel echt behoefte aan om de zoveel uren iets eten in een strak schema doe ik dat niet word ik heel naar..
Die vieze smaak in m’n mond heb ik wel had ik ook bij m’n vorige zwangerschap vanaf dag 1 ... neem vaak een smintje of iets