7 Reacties
5 jaar geleden
Wij geven deze, onze schoonmoeder is idd net zo en die hebben het financieel erg goed, dit gaat om het gebaar vanuit het hart. En dit is wel betaalbaar maar van prachtige kwaliteit en tijdloos

5 jaar geleden
Reactie op Sylvia1990
Wij geven deze, onze schoonmoeder is idd net zo en die hebben het financiee ...

Die is zeker mooi! Een sieraad had ik niet overna gedacht maar altijd goed indd 馃槉 Mijn moeder heeft het financieel 'oke' en daarom voel ik me altijd extra bezwaard als ze met een cadeautje komt terwijl ze dan zelf zegt, ach als het niet kon dan deed ik het niet. Zo kwam ze laatst weer met een badset aanzetten 馃檲super lief natuurlijk!
5 jaar geleden
Ik heb voor mijn moeder en schoonmoeder een pakketje gemaakt. Omdat ze beide gaan oppassen en ook een kamertje hebben ingericht. Een hotel opa en oma lakentje. En muziekmobiel alpaca 馃, en een kommetje voor de fruithapjes later. Koop nog even bij de Hema een bestelsetje erbij en klaar. 馃槂
Ook nog een boek en lekker douchespul voor hun zelf gekocht.

5 jaar geleden
Reactie op Mmsdb95
Ik geef mijn moeder een 3d/4d echo cadeau. Samen zo'n intiem moment delen l ...
Ik had vorige week ook 3d/4d echo en helaas kon mijn man er niet bij zijn dus gelijk mijn moeder gebeld en vervroegd moederdag cadeau gegeven.. dat zij mee mocht.. ze vond het geweldig!!馃槏