26 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Tammie0204
Nog nooit van gehoord wat is dit precies?😲
Een sieraad waarin wat borstvoeding is verwerkt. Kan van alles zijn, oorbellen, ring, ketting 😊
4 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Een sieraad waarin wat borstvoeding is verwerkt. Kan van alles zijn, oorbel ...
Thanks voor je reactie, ik ga me er ook op oriënteren, lijkt me heel mooi om zoiets te hebben😍
4 jaar geleden
Reactie op MiMA18
Vorige week binnen gekregen! Super blij mee, de haartjes van allebei mn kin ...

Mooi zeg!
Ik twijfel nog.. ik krijg van mijn man ook een ketting als ware een 'push present'. Maar misschien dat ik een ring of een armband met moedermelk nog wel mooi vind. Ik vind dat wel mooi als afsluiting van deze toch wel heel bijzondere periode.
4 jaar geleden
Ik ga er ook een bestellen als de borstvoedingsperiode ten einde loopt. Maar waar ik dat ga doen, geen idee. 🤭
4 jaar geleden
Ik heb mijn vriend zojuist een ring laten bestellen, levertijd 3 maanden, net op tijd voor m’n verjaardag :)
Bij Tante Taat (even zoeken op Insta)
4 jaar geleden
Reactie op Reiziger
Ik heb de mijne bij edelsmederij Elize vandaan. Witgouden ring met subtiel ...

Wauw die is mooi!
4 jaar geleden
Ik heb een hangertje van Juuls sieraden. Inderdaad lange levertijd maar dit staat heel duidelijk op de website aangegeven dus ik vond dat geen probleem. Ik heb verschillende webshops vergeleken en heel veel vond ik erg duur, een paar 100 euro was je zo kwijt. Bij Juuls hadden ze ook heel veel keuze onder de 100 euro. Ik ben er blij mee!

4 jaar geleden
Ik heb een bestelling lopen bij Solilly. Hier ook een lange levertijd, maar zeer goede communicatie hierover. Prijs is hier ook goed te doen en mooie creaties.
4 jaar geleden
Ja ik heb een prachtige via mommymilkart! Super lieve dame en ik had hem binnen een week

4 jaar geleden
Ik kwam toevallig Laves tegen op Facebook. Zij maakt ook moedermelk sieraden. Zelf geen ervaring mee. Ziet er wel mooi uit
4 jaar geleden
Reactie op Preitaart
Ik heb eigenlijk niks met sieraden, maar ik zou op zich wel iets willen heb ...
Dat is ook een heel mooi idee. Ik ben zelf ook niet echt van de sieraden maar ik draag wel m'n verlovingsring, trouwring en daar kan dan wel een moedermelkring bij.