4 Reacties
5 maanden geleden
Mijn zoontje had dit ook.. hij had een negatieve associatie met eten. Uiteindelijk emdr gedaan met hem en wonder boven wonder eet hij ineens alles
5 maanden geleden
Jesse eet ook sinds hij 1.5 jaar is heel slecht.
Soms vraag ik me af waar hij überhaupt op leeft een dag..
Geen groente geen vlees, soms een stuk of 3 krieltjes.
Wil ook geen nieuwe dingen proeven.
Drinken doet hij heel slecht.
We lopen inmiddels bij een kinderarts omdat zijn Groei dus iets staakt.
Hij krijgt in november zijn neus en keel amandelen eruit. En we hopen dat hij daardoor ook weer beter zou eten. 🙏 zo niet dan zouden we ook andere stappen moeten ondernemen.
Ik heb geen tips, want zit in het zelfde schuitje.. ja de kinderarts zei dat we ook vooral niet moeten pushen als hij niet wil eten.
En hij krijgt nog flesvoeding nog steeds. Daar groeit hij nog iets van. En krijgt hij zijn vocht van binnen.
5 maanden geleden
Hier ook al eentje. Zn boterham gaat smorgens nog wel. Fruit gaat er ook wel in, maar vanaf de lunch begint het al, nog geen half broodje gaat naar binnen. Savonds 3 happen, alle groentes schrapt hij schaamteloos van zn gehaktballetjes af die in zn groentesoepje ronddobberen. Daar eet hij er ook nog 2 van op, dan begint hij al te roepen om een toetje.
Wij laten het maar gewoon op zn beloop, hij weegt 18 kilo dus kan wel tegen een stootje. Schijnt vanzelf over te gaan:D
5 maanden geleden
Heel herkenbaar, mijn dochter leeft op crackers en fruit(hapjes). Ze eet al lange tijd geen hap groenten. Af en toe wel ei, kip, kaas maar zeker niet dagelijks. Toevallig vandaag langs CB geweest om te overleggen, ik word binnenkort even gebeld zodat we het erover kunnen hebben zonder m’n dochter erbij. Ik wil niet pushen, maar nu ik dat niet doe gebeurt er ook niets.. het is al zo’n mager meisje 😕