53 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze gekocht van Mozz en ben er erg blij mee! Super fijn met veel aparte vakjes.

5 jaar geleden

Ik heb die van nanibeebi, fantastisch!!! Zoveel vakken en toch compact. Ik heb eerder een fashionable tas gehad, maar wat een drama, veel te klein, weinig vakken. Ik zweer bij nanabeebi. ( Ik heb geen aandelen)🤣

5 jaar geleden

Ik heb deze en lijkt me ideaal in gebruik.

5 jaar geleden

Reactie op _Anne_

Ik heb deze en lijkt me ideaal in gebruik.
Die is gaaaaaf!!😍 Waar is die van?

5 jaar geleden

Ik heb beide, zowel die van studio noos als een mozz bag. Kreeg die van studio noos bij een abonnement en de mozz bag gekocht. Super blij mee! Kan hem daarna ook nog als tas gebruiken!

5 jaar geleden

Heb altijd luiertassen met vakjes gehad. Vind de mombags ook prachtig maar ik weet zeker dat dat 1 grote puinzooi zou worden, als je dan snel een speentje nodig hebt ofzo.. niet handig. Misschien voor erbij of als het kind wat groter is, maar ik ga eerst toch weer voor een luiertas 🙂 (wel een mooie cognac leren rugtas van jollein 🥰)

5 jaar geleden

Ik ga voor een mom bag van Studio Noos ☺️👍🏼

5 jaar geleden

Ik wil deze, maar dan in het bruin ☺️

5 jaar geleden

Tip: enkele studio noos bags aan 30% korting op The little green bag!

5 jaar geleden

Ik heb deze als extra erbij omdat ik die teddy’s zo leuk vind. Maar 7 euro, gooi daar de luiers wel in haha heb ook een “echte” goede luiertas die open kan blijven staan, met ruime/extra vakjes en koelgedeelte.

5 jaar geleden

Die heb ik gekocht :)

5 jaar geleden

Ik had hetzelfde! Gister heb ik de mombag van nanami gekocht. Zelfde look als studio noos maar dan met rits en 2 vakjes voorop

5 jaar geleden

Reactie op mommyLo

Ik had hetzelfde! Gister heb ik de mombag van nanami gekocht. Zelfde look a ...
Goeie tip, thanks!!

5 jaar geleden

Ik heb een mom bag van studio noos voor beide kids gebruikt, heel handig dus nu m’n 3e kindje weer een leuke nieuwe uitzoeken!

5 jaar geleden

Reactie op Amber.1997

Die is gaaaaaf!!😍 Waar is die van?
Van Ali 😉

5 jaar geleden

Reactie op Koru1980

Ik heb die van nanibeebi, fantastisch!!! Zoveel vakken en toch compact. Ik ...
Hier ook nanabeebi. Was tijdens kerst voor een mooi prijsje 🙈

5 jaar geleden

Hier een zelf gemaakte mombag (look a like van studio noos) ik vind hem geweldig. Veel handiger en ruimer dan een gewone luiertas!

5 jaar geleden

Reactie op Koru1980

Ik heb die van nanibeebi, fantastisch!!! Zoveel vakken en toch compact. Ik ...
Welke kleur heb je? Wij willen ook een nanabeebi icm grijze kinderwagen. Alleen weet dus niet of grijs en grijs matcht 😁