Ik vind de mom bags van studio noos erg leuk. Nu is het een tas die geen aparte vakjes heeft, wie heeft hier ervaring mee? De luiertassen van mozz bags vind ik ook erg leuk alleen wel denk wat praktischer..
Ik heb die van nanibeebi, fantastisch!!! Zoveel vakken en toch compact. Ik heb eerder een fashionable tas gehad, maar wat een drama, veel te klein, weinig vakken. Ik zweer bij nanabeebi. ( Ik heb geen aandelen)🤣
Ik heb beide, zowel die van studio noos als een mozz bag. Kreeg die van studio noos bij een abonnement en de mozz bag gekocht. Super blij mee! Kan hem daarna ook nog als tas gebruiken!
Heb altijd luiertassen met vakjes gehad. Vind de mombags ook prachtig maar ik weet zeker dat dat 1 grote puinzooi zou worden, als je dan snel een speentje nodig hebt ofzo.. niet handig. Misschien voor erbij of als het kind wat groter is, maar ik ga eerst toch weer voor een luiertas 🙂 (wel een mooie cognac leren rugtas van jollein 🥰)
Ik heb deze als extra erbij omdat ik die teddy’s zo leuk vind. Maar 7 euro, gooi daar de luiers wel in haha heb ook een “echte” goede luiertas die open kan blijven staan, met ruime/extra vakjes en koelgedeelte.