14 Reacties

2 jaar geleden

Misschien al bekend maar alles wat kan kleiner knippen met een schaar ipv snijden met een mes😁

2 jaar geleden

Mijn hack is dit topic: https://community.24baby.nl/forum/baby/de-ultieme-tip-hack-deel-2-wK3waM?utm_source=24Baby&utm_medium=app 😂

2 jaar geleden

Och handig, die omelet ga ik ook proberen!

2 jaar geleden

Reactie op xSammy

Misschien al bekend maar alles wat kan kleiner knippen met een schaar ipv s ...
Jaa deze gebruik ik ook, perfect!

2 jaar geleden

Elastiekje om het pakje billendoekjes, zodat ze er per stuk uitkomen!

2 jaar geleden

Reactie op Blossom1983

Elastiekje om het pakje billendoekjes, zodat ze er per stuk uitkomen!
En dan in de lengte of de breedte? Ik vind dit namelijk echt HEEL irritant… als het pak bijna leeg is.. en hoe ze het voor elkaar krijgt, geen idee, maar ze heeft altijd nét op dat moment een gigantische poepbroek!?

2 jaar geleden

Reactie op nvg14

En dan in de lengte of de breedte? Ik vind dit namelijk echt HEEL irritant… ...
Wij hebben sinds kort een billendoekjes bakje van oxo (doekjes verdeler). Hij kost wel wat maar werkt echt top! Spijt dat we hem niet eerder hebben gekocht

2 jaar geleden

Reactie op nvg14

En dan in de lengte of de breedte? Ik vind dit namelijk echt HEEL irritant… ...
In de breedte

2 jaar geleden

Prut oogjes (van die gore groene snot ogen). - met lauw water of kamille thee watten schijfjes de oogjes schoon deppen. - vaseline op de wimpers zodat er niks blijft aankoeken 🤢 - neusspray in de neus tegen verkoudheid.

2 jaar geleden

Je hebt van die harde plastic pakjeshouders om een pakje drinken in te doen zodat ze niet alles eruit knijpen; die gebruik ik ook voor knijpfruitjes. Werkt perfect

2 jaar geleden

Nog eentje: handige kindjes kunnen zelf hun slaapzak openritsen: doe de slaapzak achterstevoren aan

2 jaar geleden

Reactie op tango

Prut oogjes (van die gore groene snot ogen). - met lauw water of kamille ...
Wat ook heel goed helpt is in de kraamweek borstvoeding invriezen in ijsklont zakjes. Als ze dan prutoogjes hebben laat je een klontje smelten, het verkoelt, verzorgt de huid en helpt de bacterie of virus tegen te gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Viva29

Nog eentje: handige kindjes kunnen zelf hun slaapzak openritsen: doe de sla ...
Haha ik werk op t Kdv ! Soms is zelf binnenste buiten en achterstevoren nodig ( en handig ) haha ! 👍🙏🙈

2 jaar geleden

Reactie op dv0405

Haha ik werk op t Kdv ! Soms is zelf binnenste buiten en achterstevoren nod ...
Hier ook op het KDV een aantal Houdini’s!