8 Reacties

7 maanden geleden

Ik zou er een soort van semi-serieus gesprek over voeren. Zegt hij ook waarom de monsters er zijn? Dan is daar vaak een goeie oplossing te vinden. Misschien is er wel een toverzin die er voor kan zorgen dat de kamer schoon is van monsters voordat hij de kamer inloopt of als de monsters er zijn.

7 maanden geleden

Wat vervelend zeg! Misschien helpt het een plantenspuit te vullen met water en hier 'Monsterspray' van te maken. Voor het slapen en bij bange momenten de monsters wegsprayen?

7 maanden geleden

Aah wat sneu, zelf niet bekend met die angst. Maar ons dochtertje was de laatste tijd ook drama, erg tijd rekken en huilen met naar bed gaan. We hebben nu sinds een paar dagen een luvion slaaptrainer van Pingu茂n in huis, dit is tot nu toe een succes! Is echt haar vriendje, de Pingu茂n is zacht en door zachtjes op het hoofd te drukken gaat het lampje aan en uit. Misschien dat zoiets helpt?

7 maanden geleden

Wij kennen alleen maar leuke lieve en grappige monsters misschien kan je een knutselmaterialen met leuke monster een boekje lezen over lieve monsters etc hier is ze gek op monstertjes

7 maanden geleden

Wat een goede idee毛n! Bedankt voor jullie meedenken馃槉 we gaan eens aan de slag

7 maanden geleden

Ik volg ook even. Niet zozeer dat ze aangeeft dat ze er bang voor is, maar ik vind haar laatste tijd steeds onrustiger slapen en zegt dan wel lachend monster en monster is nep( komt langs bij kindertekenfilms馃檭) als ik wil zappen, wilt ze dit wel blijven kijken en komt het niet over alsof ze bang is, maar misschien dat het toch onbewust haar slaap verstoord..?

7 maanden geleden

Reactie op Boy or Girl

Wij kennen alleen maar leuke lieve en grappige monsters misschien kan je ee ...
Mondje is er net afgetrokken toen zagen ze er nog noemer uit馃ぃ

6 maanden geleden

Hier gaat het nu echt veel beter馃槄 en ik heb er niet eens Iers voor gedaan馃檲 Nu kijkt hij ook echt kinderfilmpjes met monsters erin, eb hij vind het geweldig馃槄