27 Reacties

5 jaar geleden

Je hebt naadloos ondergoed voor zwangeren. Zit ook bij de buik wat hoger

5 jaar geleden

Je hebt van noppies string met hoge buikband

5 jaar geleden

Ik heb deze bij de h&m pas besteld om onder jurkjes te dragen. Het zit heerlijk, niet te strak, geeft niet echt support ook al staat dat in de naam.

5 jaar geleden

Als ik een langere jurk tot over de knie draag heb ik gewoon geen onderbroek aan...😂😂..zomers dan...met mijn tweede zwangerschap ook niet..uiteraard wel als ik op visite ga..en anders gewoon slip Maddy van de Zeeman...goedkoop en zitten heerlijk hoog....

5 jaar geleden

Hoge boxers inderdaad. Mijn vriend noemt ze altijd billenbroekjes 😂 ik zweer erbij

5 jaar geleden

Ik draag gewoon een normale onderbroek. Het interesseert me niet als je die lijntjes dan kan zien. Maar bij mij zie je ook echt alleen de naden en geen deukjes ofzo (als je n vetlaagje hebt tekent het altijd wat meer...) Dan is zo'n naadloze slip volgens mij wel fijn. Die heb je van heel veel winkels en merken dus kun je zelf bekijken... er zijn er vast ook in zwangerschaps model als je dat fijn vindt. Google is je vriend 😉 Ik heb door de zwangerschap wat meer afscheiding en vind een degelijke katoenen onderbroek dan wel zo fijn, die naadloze zijn vaak van microvezel en dat absorbeert minder dus voelt zo plakkerig.. En dan moet je weer persé een inlegkruisje en die zijn zo zweterig... Ik hou daar niet van. Dus dan maar liever die paar naadjes. Wat maakt t mij nou uit als mensen zien dat ik een onderbroek draag. Daar gaan ze vast toch al vanuit.

5 jaar geleden

Als ik een langere jurk tot over de knie draag heb ik gewoon geen onderbroe ...
Hahahaa heerlijk!! Ik heb momenteel best wat extra afscheiding de hele tijd dus ik weet niet of ik daarmee weg kom 😂

5 jaar geleden

Reactie op Elea

Ik draag gewoon een normale onderbroek. Het interesseert me niet als je die ...
Hahaha ja een onderbroek is ook niet raar maar ik vind het zelf gewoon niet zo flatteus. Komt ook omdat m’n vormen daar allemaal wat uitdijen en er niet meer zo mooi uitzien. Of in ieder geval... ik moet er erg aan wennen en ik voel me een beetje onzeker als ik óók nog die lijnen zie lopen die ik al m’n hele leven vermijd door strings te dragen. Dat is dubbelop 😂

5 jaar geleden

Ik heb z'n onderbroeken die helemaal over de buik gaan van bonprix, zijn ook niet zo duur.

5 jaar geleden

Ik draag veelal naadloze boxershorts van de Hema. Simpel zwart, mega elastisch en prettig op je buik. Bedekken ook de vetrollen op m'n heupen waardoor ik ze graag onder jurken draag.

5 jaar geleden

Als ik een langere jurk tot over de knie draag heb ik gewoon geen onderbroe ...
Daar lees ik zoveel over, die mady. Maar snijden die randjes niet in je liezen? Vind dat bij gewone onderbroeken altijd zo lastig, maar de mady hebben ze weer niet in hipster of boxer variant he?

5 jaar geleden

Daar lees ik zoveel over, die mady. Maar snijden die randjes niet in je lie ...
Heb de maddy gekocht en voor de grap nu een dag aangehad maar bij mij snijden ze niet in de liezen

5 jaar geleden

Ben 19+2 maar je ziet bij mij nog niks .. heb ze gekocht voor straks, met kraamverband

5 jaar geleden

Daar lees ik zoveel over, die mady. Maar snijden die randjes niet in je lie ...
Nee klopt...alleen in hoge slip variant..zitten heerlijk bij mij...ik heb echt geen dunnen benen,maar ze snijden niet bij mij.

5 jaar geleden

Ik heb ook dat naadloze ondergoed van Hunkemöller. Meerdere modellen mogelijk. Zit fantastisch!

5 jaar geleden

Je hebt van die soort broekjes. Van noppies. Ik draag er dan nog wel een gewone onderbroek onder maar het hoeft niet. Het fijne is bij korte jurkjes en bukken enzo sta je niet meteen in je blote billen. Nadeel, in de zomer wat warmer.

5 jaar geleden

Zwangerschapondergoed van noppies! Sfeeeer erbij!

5 jaar geleden

Deze zijn echt fantastisch. Nu ik zwanger ben vind ik het lage model wel fijner dan het hoge model, het hoge model schiet af en toe onder mijn buik.

5 jaar geleden

Reactie op New kid on the block

Hahahaa heerlijk!! Ik heb momenteel best wat extra afscheiding de hele tijd ...
😂😂😂😂..dat valt bij mij gelukkig mee........ik draag verder ook express geen inlegkruisjes meer..was even wennen maar lijkt wel of ik er sindsdien amper last van heb

5 jaar geleden

😂😂😂😂..dat valt bij mij gelukkig mee........ik draag verder ook express ...
Nou fijn toch!!! Ik ben júist maar aan de inlegkruisjes gegaan ookal houd ik er niet van... maar zo’n nattige onderbroek voelen al om 9.30 sochtends op je werk is niet een heel lekker begin van de dag - met het vooruitzicht dat je er niks aan kan doen. 😂😂 Die kruisjes kun je tenminste nog vervangen. 😊 Maar geniet jij lekker vooral van dat je het niet hebt, super fijn juist!