8 Reacties

één jaar geleden

hoi wij hebben binnenkort een afspraak bij de kno ik ben bang voor het zelfde. mag ik vragen wat bij jullie de reden is voor ook de amandelen te doen? sorry geen antwoord op jouw vraag maar wel een nieuwsgierige mama die nog in afwachting is

één jaar geleden

Reactie op Appeltje95

hoi wij hebben binnenkort een afspraak bij de kno ik ben bang voor het zelf ...
Hoi, tuurlijk mag je dat vragen. Onze zoon is vanaf dat hij een week of 8 oud is al continu verkouden, loopneuzen, maar ook echt benauwd en veel met zijn mondje open. Ook eet hij heel erg slecht. Hij is zichtbaar benauwd bij het eten. In eerste instantie gaf de KNO arts aan dat ze neusamandelen niet zo snel doen omdat het snel terug groeit maar omdat hij er zichtbaar zo veel ongemak van heeft gaan ze het nu toch doen.

één jaar geleden

Wij hebben vorig jaar alleen buisjes gehad. Viel me reuze mee.. waren al om 10:45 weer thuis, daarna heeft kleine man heerlijk geslapen en daarna was eigenlijk alles weer bij het oude, behalve dan de oorontstekingen ☺️

één jaar geleden

Reactie op ingie91

Hoi, tuurlijk mag je dat vragen. Onze zoon is vanaf dat hij een week of 8 o ...
aah oke. mijn zoontje is inderdaad ook altijd verkouden in de zin van loop neus. heeft ook als sinds hij 3 maanden is een puffer en heeft vaak oorontstekingen ben dus benieuwd wat de kno arts voor gaat stellen of doen! jullie in iedergeval heel veel succes morgen. ik denk dat mama's knuffels veel ijsjes en een lieverlings knuffeltje al veel goeds doen ❤️🍀

één jaar geleden

Vorige maand de zelfde ingreep gehad. Het was ons heel erg meegevallen. Om 8 uur werd hij geholpen ingreep van 10min. Om 11 uur mochten we weer naar huis. Mijn zoontje was gelijk weer vrolijk en aan het spelen maar 1 dag paracetamol hoeven geven. We merken heel veel verschil sinds de ingreep geen snotneus en oorontsteking meer gehad. Ook slaapt hij veel rustiger normaal werd hij altijd een paar keer huilend wakker in de nacht en nu nooit meer gehad.

één jaar geleden

Mijn zoontje is februari geholpen. Operatie was binnen 10 min klaar, kwam wel heel overstuur uit de narcose maar na 30 min was hij rustig. Sindsdien is hij niet meer verkouden/ziek geweest, en ook geen oorontsteking meer gehad! Ook gaan de nachten een stuk beter, hij slaapt vaak nog niet door, maar het zijn gelukkig geen hysterische en ontroostbare nachten meer :)

één jaar geleden

Hoe is het gegaan ?

één jaar geleden

Reactie op Gjvk

Hoe is het gegaan ?
Heel erg goed, de operatie ging heel voorspoedig. De narcose was even vervelend om te zien, maar na die tijd was hij eigenlijk gelijk weer vrolijk. Ook nu heeft hij eigenlijk nergens last van. Ze hebben trouwens de neusamandelen niet gedaan, dat was dus blijkbaar niet nodig( baal ergens wel een beetje omdat ik echt gedacht had dat het slecht eten daar van kwam) Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat qua spraak. Maar zie wel al dat hij meer energie heeft.