40 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben 1 voorganger van deze we waren heel tevreden je moet alleen even kijken hoe je hem ingeklapt wilt (kan) in je auto. Wij waren/zijn erg tevreden zoontje is nu 2 en past nog in de wandelwagen.

5 jaar geleden

Wij hebben deze wagen net binnen gekregen. Nog niet uitgeprobeerd, alleen in huis en vind het een mooie stevige wagen.

5 jaar geleden

Mutsy is super

5 jaar geleden

Wij hebben de Mutsy Evo en zijn daar erg tevreden over

5 jaar geleden

Zaterdag deze wagen in elkaar gezet en binnen mee gereden ... vond hem erg fijn rijden en zelf ook erg mooi heb de kleur sea green met cognac bruine handvaten 😍

5 jaar geleden

Ik heb een musty nio (sea green) 1,5 jaar oud. Is een prima wagen. Makkelijk schoon te houden. Stevige luiertas. Makkelijk inklapbaar. We gaan de wagen ook weer gebruiken voor de baby. We hebben ook 7 jaar geleden een joolz day gehad. De wagens zijn vergelijkbaar. De oma’s hadden wel moeite met het inklappen. En de luiertas was aan de binnenkant binnen 3 maanden kapot. Maar omdat het zo’n populaire wagen was/is konden we het verkopen voor €800.

5 jaar geleden

Hey, ik twijfel ook met deze maar vroeg me af of de maxi cosi die je er bij koopt een goeie is? En of je die op een isofix kan monteren die 360 graden draait? Ik zou het namelijk wel handig vinden om zo 1 in mijn auto te hebben. Iemand ervaring mee?

5 jaar geleden

Vanmiddag besteld! Uitgeprobeerd bij een vriendin en nog 2 positieve reacties van mensen uit de buurt. Ziet er mooi uit, is wendbaar en klapt tot klein in.

5 jaar geleden

De nio zag ik inderdaad ook.. en de icon is net weer een stapje hoger? Iemand daar ervaring mee miss ook?

5 jaar geleden

Reactie op 19072021

Hey, ik twijfel ook met deze maar vroeg me af of de maxi cosi die je er bij ...
Mutsy heeft ook adapters, zodat je de Maxi-Cosi op het onderstel van de Mutsy kan klikken.

5 jaar geleden

Wij hebben voor Mutsy gekozen omdat wij allebei lang zijn en het frame en stang van de Mutsy hoger is dan de meeste andere wagens. Bugaboo vond ik veel mooier maar daarbij moest ik bukken om erachter te kunnen lopen.

5 jaar geleden

Vandaag binnen gekregen! Ook bij van asten besteld 😃

5 jaar geleden

Reactie op LisaAmberr

Vandaag binnen gekregen! Ook bij van asten besteld 😃
Gaaf! Heel mooi is die. Wij hebben ook uiteindelijk gekozen voor de nio

5 jaar geleden

Reactie op Manonkusje

Gaaf! Heel mooi is die. Wij hebben ook uiteindelijk gekozen voor de nio
heel mooi ik wil hem ook nog bestellen deze weeek, hoelang heb je moeten wachten voor je deze binnen had

5 jaar geleden

Reactie op onze.eerste'21

De nio zag ik inderdaad ook.. en de icon is net weer een stapje hoger? Iema ...
Kijk even op Consumentenbond. Dan komt uiteindelijk de evo het beste er uit.. wij hebben m zondag besteld krijgen de kinderwagen vandaag binnen ☺️

5 jaar geleden

Reactie op xmiax

heel mooi ik wil hem ook nog bestellen deze weeek, hoelang heb je moeten wa ...
Zaterdag middag besteld, maandag ochtend was die al binnen. Bij van asten

5 jaar geleden

Wij hadden een mutsy evo. Super fijne wagen!

5 jaar geleden

Reactie op onze.eerste'21

Kijk even op Consumentenbond. Dan komt uiteindelijk de evo het beste er uit ...
Zo hebben wij t ook gedaan. Die van ons is binnen! We waren alleen parasol en adapter voor maxicosi vergeten mee te bestellen. Dat komt nu alsnog, maar betaal je wel verzendkosten voor ;) Dus tip: koop alles in 1x, haha..die van ons gisteren in elkaar gezet: super mooi ding :)

5 jaar geleden

Reactie op RoosBB

Zo hebben wij t ook gedaan. Die van ons is binnen! We waren alleen parasol ...
Hahah ohh ja goeie inderdaad hadden wij er wel bij gedaan meteen. super blij hihi wat een mooie wagen

5 jaar geleden

Wij hebben ook net de mutsy evo aangeschaft. Lijkt een goede koop!