10 Reacties
5 jaar geleden
Ik hou van zingen dus ik zing lekker zelf mee met de karaoke op tv. Hoe hard (of zacht) je een apparaat zet hangt ook af van het geluid dat het apparaat produceert op een bepaald volume.
5 jaar geleden
Ik heb dit bij mn vorige zwangerschap nooit echt gedaan, alleen met een muziek mobiel die later op het kamertje kwam.
Met wat wil je de muziek afspelen?
Ik zou het gewoon op een normaal volume doen waar je zelf ook prettig langere tijd naar kan luisteren.
Maar als je dus gewoon voor jezelf de radio aan zet kan je kindje dat straks ook al horen, dat hoeft niet per se op je buik.
Alles klinkt sowieso nog gedempt door het vruchtwater, alleen jouw inwendige geluiden kunnen ze echt goed horen.
5 jaar geleden
Leuk dat je muziek wilt luisteren met je baby! Volgens mij is het niet verstandig om echt iets op je buik te zetten. Als je gewoon de radio aanzet (alsin iets wat hardop in de ruimte afspeelt) is het al genoeg.
Als je het zelf hoort, je lekker meezingt, meedanst en blij van wordt, denk ik dat je baby er al genoeg van meekrijgt 馃槈
5 jaar geleden
Ik denk niet dat het volume heel erg uitmaakt. Bij mijn eerste kindje was er vaak een liedje van Ariana Grande op de radio toen ik zwanger was en veel in de auto zat. Ik zong dan lekker mee en merkte dat de baby er soms op reageerde. Toen ze eenmaal geboren was werd ze ook echt rustig van dat nummer, zo bijzonder! Ik merk nu soms ook al dat de baby reageert op muziek op de radio in de auto, zo leuk. Dus luister en zing gewoon lekker mee met muziek die jij mooi vindt en dan gaat het denk vanzelf 馃槉
5 jaar geleden
Ik heb bij onze eerste en nu weer vroeg in m鈥檔 zwangerschap een muziekknuffelbeestje gekocht en trek geregeld als ik in m鈥檔 bed lig aan het koortje om de muziek te laten spelen naast m鈥檔 buik. Merk aan onze eerste kleine dat hij bij verdriet nog altijd rustig wordt van dat muziekje of van liedjes die ik destijds neuriede. Misschien is het inbeelding haha maar ik heb het idee dat het geborgenheid geeft aan je kleine.