14 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Adff
Hey! Ik werk in de zorg in een jeugdkliniek. Ik herken het wel. We hebben t ...
Ja ik probeer het inderdaad ook los te laten maar vind dat toch wel lastig! Hebben ook nog een andere naam maar die vind mijn man dan weer minder 馃槀
5 jaar geleden
Reactie op EL12
Ik sta voor de klas, zelfde probleem 馃槄 Op de aardige maar ook de minder le ...
Haha ja precies dat inderdaad! Oh super! Die hebben wij inderdaad ook maar mijn man vind die naam wat minder als de naam die in opvang al voorkomt馃槀馃檲
5 jaar geleden
Reactie op Koru1980
Je merkt pas aan hoeveel mensen je een hekel hebt als je namen voor je eige ...
Hahaha ja echt hoor!!馃槀 Wat goed! Wel een naam die al ergens anders voorkomt of een totaal andere naam?
5 jaar geleden
Reactie op Kiddie
Ik werk zelf ook in de kinderopvang en heb 't redelijk los gelaten. Echter ...
Ja loslaten inderdaad, dat praat ik mijzelf nu ook een beetje aan馃槀. Maar vind het toch alsnog lastig. Hahaha scheelt dan wel als je geen naam wilt hebben die voorkomt op het werk haha
5 jaar geleden
Ik sta voor de klas in het mbo, op drie verschillende locaties... Extra zoveel klassen dus 馃檲 het bedenken van namen is een drama 馃檲馃槀. Ons zoontje, Orlando, heb ik tot nu toe in de klas nog nooit gehoord, gelukkig! Van ons tweede zoontje hebben we ook een naam waar ik geen studenten mee ken馃槄 succes met het bedenken van een leuke, geschikte naam馃槃
5 jaar geleden
Reactie op MKroon
Oh echt he.. ik heb eerst in de kinderopvang gewerkt, nu op het voortgezet ...
Ja echt heel moeilijk vind ik het. Ga dan zo twijfelen of ik het dan wel of niet moet doen. Oh wat goed een kanshebber! Komt wel voor in je werk of heb je helemaal een andere kunnen vinden?馃槉
5 jaar geleden
Reactie op Anoek1007
Ik geef les op een middelbare school en zou niet snel kiezen voor dezelfde ...
Ja precies, maar dat is op een kinderopvang of bso wel wat lastiger. Blijven ze langer plakken haha
5 jaar geleden
Reactie op Juli毛tte89
Ik sta voor de klas in het mbo, op drie verschillende locaties... Extra zov ...
Oh ja lastig! De naam Orlando komt hier inderdaad ook nog niet voor! Fijn dat jullie een naam hebben kunnen vinden! Dankjewel!馃槉