14 Reacties

één jaar geleden

Ik denk direct aan Obi Wan Kenobi (Star Wars)

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Spannend weer zo einde zwangerschap? Ik vraag mij bij namen altijd eerst af hoe het klinkt als het kind een volwassen man/vrouw is. In dit geval vraag ik mij af hoe het voor een zakenman/ tandarts/ bouwvakker is om zichzelf als Oby voor te stellen? Zelf zou ik voor iets anders gaan en dit als koosnaampje gebruiken.

één jaar geleden

Hoe heet je eerste kindje? Ik vind het een heel leuke en originele naam! En het belangrijkste is dat jullie het goed vinden. Proficiat!@

één jaar geleden

Reactie op Feutje

Ik denk direct aan Obi Wan Kenobi (Star Wars)
Dat kan ik me voorstellen, mijn vriend is wel een beetje Star Wars fan dus dat vinden wij niet zo erg. Overigens niet de reden waarom we hem zo gaan noemen.

één jaar geleden

Reactie op Foodie11

Gefeliciteerd! Spannend weer zo einde zwangerschap? Ik vraag mij bij namen ...
Dankje! Ja moet wel zeggen dat ik het wat spannender vind dan bij de eerste. Toen wist ik nog niet wat ik kon verwachten 😅 maar kijk er wel enorm naar uit! Dit hebben wij ook gedaan idd maar vinden het niet zo vreemd klinken eigenlijk ☺️. Bedankt voor je reactie en mening iig!

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Hoe heet je eerste kindje? Ik vind het een heel leuke en originele naam! E ...
Dankjewel! Ons eerste zoontje heet Ryo (Riejo), komt ook niet zoveel voor. Bedankt voor je reactie!

één jaar geleden

Reactie op V87

Dankjewel! Ons eerste zoontje heet Ryo (Riejo), komt ook niet zoveel voor. ...
Past prachtig samen! ❤️ gewoon genieten!

één jaar geleden

Reactie op V87

Dankjewel! Ons eerste zoontje heet Ryo (Riejo), komt ook niet zoveel voor. ...
Ik vind het wel leuk bij elkaar passen!! Hier zijn we nog volop aant discusieren over de naam😅

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Ik vind het wel leuk bij elkaar passen!! Hier zijn we nog volop aant discus ...
Gelukkig heb je nog heel even de tijd ☺️ Vinden jullie het nu moeilijker dan bij Nico?

één jaar geleden

Ik vind het een hele leuke naam!! Wel gelijk de gossip girl (2.0) associatie haha maar das helemaal niet negatief 😍😊

één jaar geleden

Reactie op V87

Gelukkig heb je nog heel even de tijd ☺️ Vinden jullie het nu moeilijker da ...
Ja toch wel omdat we nu een 3de jongen krijgen. Kevin zoontje van mijn man, Nico, en dan babytje nog dus. Mijn man zegt dat de namen al op zijn die hij leuk vind😅 Ik heb nog wel een hele lijst maar we moeten het samen goed vinden natuurlijk ☺️ Maar we hebben nog wel wat tijd inderdaad!

één jaar geleden

Leuke naam! Denk alleen aan Star wars 😁

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Ik vind het een hele leuke naam!! Wel gelijk de gossip girl (2.0) associati ...
Oh die ken ik niet dus bedankt voor je reactie! ☺️

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Ja toch wel omdat we nu een 3de jongen krijgen. Kevin zoontje van mijn man, ...
Ah ja dat snap ik wel een beetje. Is natuurlijk ook niet zomaar iets. Wij hadden ook nog met zo'n app gekeken (kinder heet die geloof ik), zaten best leuke namen tussen en hadden ook wat overeenkomsten maar uiteindelijk toch iets anders geworden. maar ook voor jullie zal het vast wel goed komen ☺️