11 Reacties
茅茅n jaar geleden
Onze dochter is op 8 jan gestart. Het verloopt heel erg goed. Ik dacht dat ze het de 2de dag moeilijk zou hebben, maar ze ging en gaat nog steeds elke morgen, vrolijk naar binnen. Leuk om te zien. Ze is erg enthousiast, vertelt wat ze allemaal heeft gedaan in de klas... Ook het middagmaal op school, en nu en dan de naschoolse opvang verlopen erg goed.
In die paar weken dat ze nu gaat, zien we haar ook erg veranderen... Ze wordt echt een grote meid (maar blijft voor altijd mijn kleine meid 馃グ).
茅茅n jaar geleden
hier gaat hij sinds 8 januari en gaat super! eerste dag dikke tranen en daarna alleen maar een grote lach. leert echt veel. hij is alleen wel heel moe. gaat volle dagen en mist zijn dutje wel. helaas hebben wij niet de optie om hem halve dagen te laten gaan. maar hij vindt het geweldig (en hij ging niet super graag / vlot naar de cr猫che dus dat wil wat zeggen haha)
茅茅n jaar geleden
Zoon hier is de maandag na de kerstvakantie gestart. 2 weekjes geweest en dan helaas een week ziek 馃様 Vorige week opnieuw geweest.
Het afzetten is nog steeds met traantjes, maar dat was bij de onthaalmoeder ook nog steeds. Daar was het na een minuutje voorbij, op school duurt het voorlopig nog iets langer. (altijd veel moeite gehad met het afscheid van mama/papa). Verder soms nog wel moeilijke momentjes op school, vertellen ze mij...
Aan de andere kant heb ik thuis een heel ander kind nu hij naar school gaat: veel minder driftbuien, veel beter slapen, kringmomenten van school naspelen, zingt al volledige liedjes en versjes mee. Ik denk dat hij er dus 100% aan toe was, maar hij pikt gewoon ook veel op en op dit moment is het misschien gewoon heel veel tegelijk. Ik hoop dat hij zich snel ook helemaal thuis voelt op school.
茅茅n jaar geleden
Zoon hier is de maandag na de kerstvakantie gestart. 2 weekjes geweest en dan helaas een week ziek 馃様 Vorige week opnieuw geweest.
Het afzetten is nog steeds met traantjes, maar dat was bij de onthaalmoeder ook nog steeds. Daar was het na een minuutje voorbij, op school duurt het voorlopig nog iets langer. (altijd veel moeite gehad met het afscheid van mama/papa). Verder soms nog wel moeilijke momentjes op school, vertellen ze mij...
Aan de andere kant heb ik thuis een heel ander kind nu hij naar school gaat: veel minder driftbuien, veel beter slapen, kringmomenten van school naspelen, zingt al volledige liedjes en versjes mee. Ik denk dat hij er dus 100% aan toe was, maar hij pikt gewoon ook veel op en op dit moment is het misschien gewoon heel veel tegelijk. Ik hoop dat hij zich snel ook helemaal thuis voelt op school.
茅茅n jaar geleden
mijn zoontje is 1 februari gestart.
de eerste dag ging het wel, wel met tranen. Ik haalde hem om 12.15 op en hij was doodop.
Vrijdag ging het meer moeite, ik heb m aan de juf gegeven terwijl hij om mama huilde馃ズ
Vandaag wilde hij al niet naar school, huilend weggegeven馃檲 Hij kwam heel vrolijk en blij uit school om 12.15 en heeft bijna niet gehuild馃榿 Hij wil morgen heel graag weer馃馃