6 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Laurasriyati
Wij hebben dit ook!!!! Het heet idd nachtangst.
Wat doen jullie, hoe pakken jul´ie het aan?
één jaar geleden
Ik heb bij CB nagevraagd wat we het beste kunnen doen, want ons mannetje heeft er ook een periode last van gehad. Ze gaf aan dat ze dit doen in hun slaap, ook al lijken ze wakker ze slapen vaak nog. Wakker maken of optillen maakt het alleen maar erger. Wat je kan doen is ernaast gaan zitten en tegen hem praten zodat hij zich veilig gaat voelen.
Het huilen (eerder krijsen) gaat echt zooo hard en kan ook heel lang duren, echt zo sneu 🥺 maar zij weten er de volgende ochtend zelf niks meer van.
Bij ons was dit tijdens een onrustigere periode. Ik hoogzwanger, de zolder werd verbouwd (werd zijn nieuwe slaapkamer), zijn eigen kamer werd aangepast (voor de baby), hij voelde heel erg aan dat er iets ging veranderen maar snapte nog niet goed wat.. nu het weer rustig is thuis slaapt hij ook weer goed. ☺️
Succes mama, zijn pittige nachten!
één jaar geleden
Reactie op TB44
Ik heb bij CB nagevraagd wat we het beste kunnen doen, want ons mannetje he ...
Oh zo herkenbaar. Ben zelf 39 weken zwanger en idd andere kamer enzo. Dacht wel dat het er iets mee te maken had. Gelukkig is het nu al wat minder, meestal nog ne keer of 2 per week. Bedankt voor je verhaal, doet deugd om herkenning te lezen. Zo zielig die momenten