7 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb de nijntje lamp, ideaal ding. Zit verschillende standen op. Op te laden met een usb stekker.. heb voor beide kindjes 1. Nu zwanger van nummer 3.. en koop er weer 1.. ook voor de nachtvoedingen vond ik hem ideaal.

6 maanden geleden

Wij hebben de pinguïn van Luvion. Is meteen een slaap trainer, de pinguïn is lekker zacht, dus ze neemt hem vaak mee in bed haha Makkelijk te bedienen voor kindjes, en hij gaat vanzelf uit.

6 maanden geleden

Wij hebben voor beide kindjes die van Liewood. Heel fijn, rood lampje met usb op te laden.

6 maanden geleden

Ik heb deze voor mijn dochter van Rose in April

6 maanden geleden

Wij hebben deze. Kun je verschillende kleurtjes kiezen, als je er in knijpt veranderd de kleur. kan ook op timer gezet worden voor 30 min of 60 min

6 maanden geleden

Hier een meisje dat houd van in het donker slapen.. dus alleen de 3 sterren op haar babyfoon branden en wite sterren van het alecto lucht bevochtiger op haar plafond.. als het iets feller is vind ze niks.. moet ook niet bewegen allemaal

6 maanden geleden

Wij hebben een klein zoutsteen lampje. Heeft een mooi warm roze licht wat je melatonine aanmaak niet verstoord. https://www.babynatura.nl/himalayazout-nachtlampje-maan/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI_eqXxtqGhwMVWZ5oCR1xlQCTEAQYAiABEgKOE_D_BwE