12 Reacties

3 jaar geleden

Wij hadden van meerdere merken 1 pakje gekocht, en dit uitgetest. Ieder kindje is weer anders, wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet. Zou dus gewoon meerdere merken kopen en kijken wat werkt voor jou en je kindje.

3 jaar geleden

Reactie op L1107

Wij hadden van meerdere merken 1 pakje gekocht, en dit uitgetest. Ieder kin ...
Thanks voor je suggestie. We hebben best wel wat merken geprobeerd namelijk. Sommige weten ohja dit lijkt qua samenstelling op Naif. Vandaar de vraag.

3 jaar geleden

Misschien de waterdoekjes va. Kruidvat?!

3 jaar geleden

Wij hebben eerst ook verschillende getest. Zijn uitgekomen bij kruidvat, blauwe verpakking

3 jaar geleden

Naif is nog tot en met morgen bij de Etos 1+1 gratis! Ik ben het meest tevreden met de Huggies billendoekjes. Deze kan je voor 1.- per pakje bij de Action en de Zeeman kopen.

3 jaar geleden

Ik zweer echt bij de billendoekjes van de Lidl , zijn ook neutraal en dikke doekjes en soms in 8 pakken in de aanbieding voor 6 euro nog wat me moeder haalt dit altijd voor mij Haha ik heb zelf geen Lidl in de buurt 😋 ik heb ook naief gebruikt en vind die van Lidl net zo goed

3 jaar geleden

Ik heb naif een tijdje terug ook in huis gehaald, maar vind ze erg stroef 😧 wij zweren bij de pampers doekjes nu toevallig in de aanbieding bij prenatal (zie foto) maar vaak ook bij Kruidvat.

3 jaar geleden

Wauw thnx voor alle suggesties. Ga morgen maar eens even bestellen. :)

3 jaar geleden

Reactie op lovemyboy💙

Ik zweer echt bij de billendoekjes van de Lidl , zijn ook neutraal en dikke ...
Hier ook de doekjes van de Lidl, wel de sensitive variant! Goeie vervanger hier van de naif doekjes.. vond het ook te duur worden!

3 jaar geleden

Ik zweer echt bij Waterwipes, vind ze top! Gebruik ze vanaf het begin, en haal ze in de aanbieding 😁

3 jaar geleden

Reactie op Elisabethhh

Hier ook de doekjes van de Lidl, wel de sensitive variant! Goeie vervanger ...
Ja ik heb ook de sensitive 😬

3 jaar geleden

Ik ben helemaal fan van wasbare billendoekjes. Ik heb ze van Cheeky wipes maar in principe werken hydrofiele washandjes natuurlijk net zo goed. Alleen maar doekjes en wat water nodig en mijn zoontje heeft nog nooit last gehad van uitslag of iets anders. Voor onderweg gebruik ik de neutral doekjes, maar heb dan toch niet zo'n schoon gevoel als bij de wasbare. En het scheelt ook nog eens heel veel in prijs!