13 Reacties

5 jaar geleden

Heyy, het helpt zeker! Als ik het 1 dag niet neem lig ik gegarandeerd heel de dag in bed met misselijkheid en kan ik niets eten..

5 jaar geleden

Ja bij mij is het zelfde ik ben hele dag moe :(

5 jaar geleden

Wat toevallig! Ik heb die vandaag ook moeten halen. Ben echt benieuwd, volgens mijn huisarts is dit echt iets dat super goed helpt. Fingers crossed!

5 jaar geleden

Ik zou daarmee uitkijken. Doxylamide is een uiterste keus als alle andere middelen niet helpen. Je moet het opbouwen en kan niet zomaar stoppen. Je kan het dus niet gebruiken als je daar zin in hebt... Navalit is een onbekende merknaam voor apothekers. Het werd voorheen verkocht als Nuperal. Op sites zoals lareb(site voor medicatie, bijwerkingen en of zwangeren vrouwen dit mogen) staat niets over dit middel en dat vind ik zelf eng... plus een van de meest voorkomende bijwerkingen( bij meer dan 10%) is slaperigheid. Je mag zolang je dit middel gebruikt geen dingen doen die concentratie vergen zoals auto rijden e.d. en er zijn ernstige complicaties gemeten als je onderliggende problemen hebt zoals astma, niet problemen of iets dergelijks. Ik zou er in ieder geval goed overna denken of je dit wel wilt gebruiken. Ik zag ook nog in een onderzoek ergens staan dat ze de gevolgen voor de gezondheid van je ongeboren kind niet kunnen voorspellen omdat ze te weinig ervaring hebben met dit middel( lees te weinig onderzoek naar gedaan om er een goed oordeel over te vellen)

5 jaar geleden

Even een update over mijn gebruik van de Navalit: Eerste dag voelde ik echt geen verschil, buiten dat ik in de middag zo zwak en extreem slaperig werd waardoor ik mijn ogen niet open kon houden. Gisteravond weer twee pilletjes genomen en vanmorgen merk ik toch wel licht verschil. Ik heb wel mijn eetlust niet terug gekregen, maar het gevoel om elke keer over te geven of braken zijn wel lichtjes verminderd. Ben benieuwd hoe het verder zal helpen

5 jaar geleden

Reactie op Pema 馃懠馃徏

Even een update over mijn gebruik van de Navalit: Eerste dag voelde ik ec ...
Hii ik neem al 2 dagen van eerste dag werkt al bij mij :) ik heb geen misselijkheid meer en door dat ben ik ook niet echt moe. Ik vraag me af of het niet schadelijk is voor baby?

5 jaar geleden

Reactie op nona01

Hii ik neem al 2 dagen van eerste dag werkt al bij mij :) ik heb geen misse ...
Daar ben ik ook niet erg gerust in tbh, artsen zeggen van niet, maar het blijft toch wel medicatie.. ik ben wel van plan om te stoppen rond week 13 en zien of het vanzelf al een stukje beter zal gaan..

5 jaar geleden

Reactie op Pema 馃懠馃徏

Daar ben ik ook niet erg gerust in tbh, artsen zeggen van niet, maar het bl ...
Ja ik zal ook stoppen aan me 13 week want het niet 9 maanden dat je misselijk bent.

5 jaar geleden

Ik neem het 4x/dag. Mijn gynaecoloog zei dat het absoluut veilig is. De eerste week niet geholpen, nu begint het wel te helpen. Ben inderdaad extra moe maar liever wat meer moe dan hoe beroerd ik ben geweest..

5 jaar geleden

Reactie op nona01

Ja ik zal ook stoppen aan me 13 week want het niet 9 maanden dat je misseli ...
Hopelijk neemt de misselijkheid na 13 weken af..je kunt namelijk zeer zeker wel 9 maanden misselijk zijn helaas

5 jaar geleden

Reactie op WRG

Ik neem het 4x/dag. Mijn gynaecoloog zei dat het absoluut veilig is. De eer ...
Ja klopt, liever moe dan die mottig misselijke gevoel 馃槶

5 jaar geleden

Reactie op Nynke Elsendoorn

Ik zou daarmee uitkijken. Doxylamide is een uiterste keus als alle andere m ...
Dit medicijn bestaat al meer dan 5jaar in Belgi毛. Ik ken vriendinnen die een hele zwangerschap dit nemen en een kerngezond kind op de wereld zetten. De gynaecoloog zei tegen mij zelfs ik zou voorlopig niet stoppen. U hormonen zijn nog aan het stijgen dus het gaat nog erger worden.

5 jaar geleden

Reactie op Nynke Elsendoorn

Ik zou daarmee uitkijken. Doxylamide is een uiterste keus als alle andere m ...
Als dit zo zou zijn zouden ze het niet voorschrijven.... Waarom kan je niet zomaar stoppen? Heb nog maar twee x 1 pil genomen.. Je neemt het toch gewoon wanneer je zelf voelt dat je het even nodig hebt... 馃