11 Reacties

2 jaar geleden

Hier heeft ze nog nooit doorgeslapen 🤷🏼‍♀️ wordt nog rustig 3 keer wakker. Ik probeer het te accepteren; het wordt vanzelf beter. Ik zou er direct bij wakker worden een fles in mikken en zorgen dat ze zo snel mogelijk verder slaapt.

2 jaar geleden

Hier ook niet. 7x in zijn hele leven doorgeslapen. Alles geprobeerd, osteopaat, homeopaat, chiropractor, veel durjes overdag, weinig dutjes, whitenoise, enzenenz. Blijft kut. Idd accepteren en dat is soms verrekte lastig, vooral als t om je heen bij anderen wel lukt. Nu ook weer 5 uur wakker voor de derde dag op rij. Zucht

2 jaar geleden

Dacht even iets niet goed te doen maar zijn dus niet alleen. Hier nog 1 of w keer per nacht wakker. Geef ook nog bv dus het is pas goed als hij dat heeft gehad maar dan slaapt hij vrij snel weer verder. sinds paar weken wil hij niet meer in ,n eigen bed, dutjes op de bank en na heen bij ons maar dan slaapt hij wel goed, misschien al toe aan peuterbed.. Maar wat de rest idd zegt, accepteren en afwachten.volgend mij komt dat vanzelf wel weer goed

2 jaar geleden

Hier ook, wij zijn er al heel lang mee aan het 'rommelen'. Wij hebben 8 maanden geleden een slaapcoach omarmt en met die tips ging het een stuk beter! Wij houden ons nu aan een strak schema overdag, wat ervoor zorgt dat wij na 15 maanden toch steeds meer doorslapen. Onze zoon heeft last van ELKE sprong of slaapregressie/tanden/veel ziek/overprikkeld of weet ik het wat er dan weer aan de hand is. Wij hebben uiteindelijk in een week vrij ervoor gekozen om onze zoon van de nachtfles af te krijgen en hem liefdevol te troosten en hem daartussen soms ook even te laten huilen. Na een week ging het een stuk beter, maar het is wel echt een kwestie van keihard doorbijten. Daarnaast is rond de 15 maanden weer een flinke slaapregressie. Wel vind ik opvallend in je verhaal is dat je kindje in de nacht poept. Soms is dit een teken dat ze het koude hebben en als stressreactie gaan poepen. Dus misschien iets warmer aankleden?

2 jaar geleden

Ze heeft ooit 2 weken doorgeslapen toen ze 3 maanden was. Sindsdien niet meer. Ben gemiddeld 6x per nacht wakker. En duurt dan weer even voor ze slaapt.. gouden tip heb ik dus niet, wel een lotgenoot haha

2 jaar geleden

Bij ons ook zo hoor.. fles deden we al heel lang niet meer. Afgelopen weer 2 keer een fles gegeven 's nachts omdat ik zelf echt gewoon wou slapen.. nu dus wel bang dat dit misschien weer een gewoonte wordt. Voor de rest ook gemiddeld een nacht of 2 per week waarop ie doorslaapt. Dan wel nog steeds vaak vroeg wakker, voor 6u 😴 En andere nachten regelmatig even troost nodig of in het 'slechtste geval' dus een flesje. Er zijn wel weken geweest waarin hij bijna de hele week door sliep en dan dacht ik 'ja, we zijn vertrokken!' om een paar dagen later terug bij af te zijn 😬 Moet zeggen dat ik het wel slopend vind. Zeker nu met een 2e onderweg. En dan te bedenken dat er echt nog veel mensen zijn die het 'erger' hebben met het slapen.

2 jaar geleden

Nope hier ook niet. Rond 3,6 en 12 maanden steeds 2 weken en dan niet meer. Nu al 2,5 maand overdag moeilijk inslapen, nachten 1 x wakker maar dan wel 2-3 u achter elkaar 🥵 slopend is het. Ja n niks helpt snachts 💁🏻‍♀️ het gaat voorbij denk ik maar. We brengen hem soms 2 nachtjes naar opa en oma waar hij dan heerlijk doorslaapt. Hoe dan?!

2 jaar geleden

Same. Ik dacht laatst we zijn er, hij slaapt door! Het heeft ongeveer 2 a 3 weken geduurd. Momenteel weer minstens 1x per nacht wakker en ook snel een uur in de weer. We gaan van sprong, naar ziek, naar slaapregressie of iets ik weet het niet meer.. Maar ik lees nu dus ook slaapregressie bij 15 maanden..Dan zal dat het wel zijn. Geen tips. Ik heb van alles geprobeerd maar heb me er maar aan over gegeven inmiddels. Hij doet z'n best, wij ook. Sterkte.

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft ook nog nooit doorgeslapen, ik heb een nieuw topic geopend met de vraag naar tips omtrent de Estivill-methode.

2 jaar geleden

Onze dochter van 15 maanden heeft ook nog nooit doorgeslapen. Ik geef zeker nog 4x per nacht bv. Gelukkig slaapt ze dan meestal wel snel weer Verder. Maar dus ook geen tips hier. Onze zoontje van net 3 slaapt nog niet eens elke nacht door. De laatste tijd is hij eigenlijk elke nacht wakker en wil mama😭.... Doodvermoeid maar ik probeer het te accepteren.

2 jaar geleden

Reactie op mmhut

Hier heeft ze nog nooit doorgeslapen 🤷🏼‍♀️ wordt nog rustig 3 keer wakker ...
Thank God. De niet doorslapers bestaan nog ;) 😂