10 Reacties

9 maanden geleden

Allereerst echt mega vervelend dit😪 en herkenbaar. Mijn dochter is nu 2.5 jaar en sinds 3 maandjes slaapt zij in een junior bed. Nooit meer last gehad snachts. Ooit komt het goed. Ik heb verder geen tips aangezien je alles al geprobeerd heb😘😘

9 maanden geleden

Oh wat irritant zeg. Je hebt al super veel geprobeerd. Zo frustrerend dan. Wat denk je dat de oorzaak is? Hoe gaat het de dag daarna, is hij wel vrolijk, hongerig of juist vermoeid?

9 maanden geleden

Lieve reacties, stukje herkenbaarheid doet me al goed. Hij is zelf hartstikke vrolijk en gemakkelijk kind. Dat verzacht de pijn 😁 Volgende ochtend is hij ook niet hongerig of ellendig ofzo. Daardoor weet ik het gewoon ook echt niet meer. Hij is altijd al slechte slaper geweest. Snel wakker, sliep ook pas met 9 maanden door, slaapt nooit uit (ja soms als hij superlang wakker is geweest ‘s nachts). Dit maakt ook echt dat wij een 2e niet zien zitten.

9 maanden geleden

Reactie op JetteA

Lieve reacties, stukje herkenbaarheid doet me al goed. Hij is zelf hartsti ...
Hij slaapt trouwens in een grotere ledikant (70x140) dus zijn bed is niet te klein. Beide oma’s denken dat hij zo zijn dag verwerkt. Dat heb ik ook lang gedacht maar ik overweeg inmiddels een slaapkamer aan t andere kant van het huis 😂

9 maanden geleden

Een slaapwekker werkt hier wel echt! Dus toch het proberen waard misschien? Ons zoontje is ook geen goede slaper, tot 2 jaar sliep hij vaker niet dan wel door. Nu gaat het beter, al is hij zeker geen uitslaper. Met de wekker weet hij wanneer hij ons mag roepen, en dat gaat meestsl goed!

9 maanden geleden

Is hij wel echt wakker? Hier leek hij ook wakker maar bleek toch in z'n slaap te zijn. Heel gek. Slaapwekker doet hier net het tegenovergestelde want hij is er bang van als de kleuren veranderen... dus zal je ook moeten testen voor je het weet denk ik. Wij nemen hem bij ons in bed als het snachts gebeurt en dan is hij meteen rustig. Na een uurtje leggen we hem al slapend in z'n eigen bedje terug.

9 maanden geleden

Reactie op JetteA

Lieve reacties, stukje herkenbaarheid doet me al goed. Hij is zelf hartsti ...
Heel begrijpelijk. Ons mannetje was tot 1,5 een nachtbraker en slaapt sinds een jaar meestal door. En nu dan ook zwanger van nr 2 Moest er eerder niet aan denken door oa die nachten. Dacht eerst nog honger ofzo maar dat kan het ook niet zijn. Misschien een idee pm eens met een professional te schakelen?

9 maanden geleden

We zijn nu tweede nacht in gegaan met een slaapwekker. Hij zei wel gelijk dat hij moest slapen want het lampje is rood. Gisternacht 2,5 uur lang wakker (hij is echt wakker), hij is alleen zo luidruchtig. Als we hem tussen ons in bed leggen (dan doen we echt zeer zelden) slaapt hij vaak wel gelijk. Wij willen dit beide liever niet dus dat doen we eigenlijk alleen bij ziek zijn. Ik ga de slaapwekker nu eerst een kans geven. Laten we hopen dat dit hem wat gaat helpen

9 maanden geleden

De slaaptrainer werpt zijn vruchten af! Niks meer gehoord in de nachten. Ik denk dat hij nu veel beter begrijpt dat het nog geen ochtend is. Echt, dit had ik weken eerder moeten introduceren. ‘s ochtends roept hij wel al zodra t lampje oranje is dat hij wakker mag worden en zodra t groen is roept hij t hele huis bij elkaar dat we uit bed mogen 🤣 maar wij slapen door en dat is ons heel veel waard

9 maanden geleden

Reactie op JetteA

De slaaptrainer werpt zijn vruchten af! Niks meer gehoord in de nachten. Ik ...
Haha ik lig dubbel,wakker worden allemaal 😂 Maar super fijn!!