49 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dat 8 januari gedaan in Jan palfijn Merksem maar omdat ze in labo systeem zijn gehackt geweest krijgt geen 1 gynaecoloog de resultaten ge kunt dat online ook zien door op de site mijngezondheid.België.be en dan u aanmelden maar je moet de applicatie itsme hebben en dan moet je op rapporten en resultaten en normaal moet daar onder cozo staan en dan moet je op resultaat drukken en dan moet je dan van 11/01 het dinge aanklikken ik heb mijn nog altijd niet...

5 jaar geleden

Ik ook in het UZA en 11-1. Ik heb vandaag gebeld en het was er gewoon, alleen niet goed verstuurd. Ik zou even bellen!

5 jaar geleden

Het kan ook altijd 2 weken duren zei de labo net tegen mij ik heb juist gebeld

5 jaar geleden

Reactie op Francisca

Ik ook in het UZA en 11-1. Ik heb vandaag gebeld en het was er gewoon, alle ...
Ik heb net gebeld en die vrouw zei tegen me dat ze het raar vind dat er vrouwen zijn die het al weten 🤷🏻‍♀️ dusja voor mij is er nog altijd geen resultaat 😒

5 jaar geleden

Dag dames! Spannend allemaal he.. Zelf de 13e bloed late trekken in Genk voor de nipt, vanmorgen naar het labo in Leuven gebeld. Ze hanteren momenteel maximaal 10 werkdagen na ontvangst bloed (13e gegeven, 14e ontvangen in Leuven). Nog even afwachten dus :(

5 jaar geleden

Hier ook 8-1 Laten prikken. Nog steeds geen resultaten. Volgens gynaecoloog is het heel druk in het labo in Leuven en veel mensen die dus wachten op resultaten. Als ik vrijdag niets hoor moet ik zelf naar labo bellen.

5 jaar geleden

Heeft het UZA zelf een labo die dat doet of gebeurt dit in Leuven?

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem321

Heeft het UZA zelf een labo die dat doet of gebeurt dit in Leuven?
In uza ging dit gebeuren

5 jaar geleden

Reactie op mommy-to-be95🤰🏻

Ik heb net gebeld en die vrouw zei tegen me dat ze het raar vind dat er vro ...
Nouja wat een rare reactie zeg 🙈 tegen mij zeiden ze ongeveer een week (maar mocht eigenlijk pas na twee weken bellen.maar was volgens de me rouw aan de tel al de 15de binnen 🤷‍♀️)

5 jaar geleden

Reactie op Francisca

Nouja wat een rare reactie zeg 🙈 tegen mij zeiden ze ongeveer een week (ma ...
Was dat deze nummer? 03 275 97 74 En ja vond die vrouw niet bepaald vriendelijk hoor. Het was toch het labo van uza die je bedoeld?

5 jaar geleden

Was dat deze nummer? 03 275 97 74 En ja vond die vrouw niet bepaald vriende ...
Ja klopt ik heb hetzelfde nummer gebeld! Ja UZA inderdaad

5 jaar geleden

Reactie op Francisca

Ja klopt ik heb hetzelfde nummer gebeld! Ja UZA inderdaad
Ik ga nog eens proberen denk ik maar via mijn vriend 😂

5 jaar geleden

In uza ging dit gebeuren
Oh jullie moeten lang wachten! Tegen mij zeiden ze donderdagvoormddig dat ik het deze week donderdag of vrijdag wel zou weten... Ook uza! Oh keek er zo naar uit maar nu ik lees hoe lang jullie al wachten krijg ik nog meer stress!!

5 jaar geleden

Reactie op Francisca

Ik ook in het UZA en 11-1. Ik heb vandaag gebeld en het was er gewoon, alle ...
Kon je je resultaten ook op Cozo zien? 😊

5 jaar geleden

Ik had de uitslag binnen een week, maar er stond niets over het geslacht! Waar kan ik dat vinden? Of is dat niet in NL?

5 jaar geleden

Reactie op bo_adam

Ik had de uitslag binnen een week, maar er stond niets over het geslacht! W ...
Ik denk dat niet want in andere vragen zeggen de mama’s die van Nederland zijn dat ze dat niet toelaten in Nederland..

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem321

Kon je je resultaten ook op Cozo zien? 😊
Nee dat heb ik niet 🤷‍♀️ ben Nederlands dus volgensmij kan dat dan niet? Ik kreeg een email

5 jaar geleden

Ik denk dat niet want in andere vragen zeggen de mama’s die van Nederland z ...
In NL doen ze dit niet idd.

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem321

Oh jullie moeten lang wachten! Tegen mij zeiden ze donderdagvoormddig dat i ...
Hetzelfde hier maar ik heb net een een mail ontvangen en alles ziet er goed uit dus ik ben blij 🥰 ik ga niet zeggen niet stressen want ik weet hoe irritant dat is om te wachten 😅 het is gewoon echt spannend he 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Ik heb op 11-1 bloed geprikt in Rotterdam en vanmiddag door mijn verloskundige gebeld met een goede uitslag🥰.