23 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op norma-jean
Krijg je dan ook te weten wat het geslacht is?
Ja een vriendin van mij heeft haar resultaat ook al gekregen en er staat dat nipt test normaal is en dat het een meisje is

4 jaar geleden
Is dat in NL ook dan? Tegen mij zeiden ze dat je dat niet kreeg te weten. Ze zeggen wel binnen 3 weken uitslag..

4 jaar geleden
Nee ik dacht al, mijn zus heeft ook de nipt gedaan en die kreeg dat niet te horen. En ze zeiden ook van niet tegen mij. Wat stom h猫! Waar heb je de test laten doen dan?

4 jaar geleden
Reactie op norma-jean
Nee ik dacht al, mijn zus heeft ook de nipt gedaan en die kreeg dat niet te ...
Das van mijn vriendin da ook zwanger is

4 jaar geleden
Reactie op mom2be馃ぐ
Oh, ik ben vorige week maandag 11/01 geweest. Bloedgeprikt voor NIPT, en va ...
Dat is fijn, gefeliciteerd! Mag ik vragen welk lab het heeft onderzocht? In NL? Ik heb vandaag de test gedaan, ben benieuwd hoe snel de uitslag er is! Die van mij ging naar Vumc...

4 jaar geleden
Ik heb na een tweede test en in totaal 3 weken een positieve uitslag binnen. Thank GOD. Zo blij mee! Voor de mensen die nog moeten wachten of een slechte uitslag kregen: heel veel sterkte!

4 jaar geleden
Reactie op flesjewater
Ik heb na een tweede test en in totaal 3 weken een positieve uitslag binnen ...
Heel fijn! Was jouw eerste test ook mislukt?
Ik heb vandaag (bijna 2 weken na de test) gehoord dat mijn test mislukt is door een fout in het laboratorium 馃槥. Komende vrijdag opnieuw bloed laten prikken. Hopelijk gaat het dan allemaal iets sneller en krijg ik gewoon de uitslag.

4 jaar geleden
Ik heb niptest donderdag 14/1 gedaan en vanmorgen labo gebelt en uitslag was bekent alles ok en het wordt een jongen 馃挋馃げ馃徏

4 jaar geleden
Ik heb hem binnen 7 dagen gekregen gelukkig alles goed! In nl laten ze niet weten of het een jongen of meisje is.

4 jaar geleden
Reactie op LS1
Heel fijn! Was jouw eerste test ook mislukt?
Ik heb vandaag (bijna 2 weken ...
Ja, ik hoorde ook na 2 weken wachten dat ie was mislukt. De tweede keer was de uitslag er gelukkig binnen een week, dus ik hoop voor jou ook!