12 Reacties

5 jaar geleden

Ben je toevallig wat steviger? Ik heb gister mijn nipt test gehad en ik ben wel wat steviger en ben ook bang dat hierdoor de test niet zal lukken

5 jaar geleden

Reactie op Juultje98

Ben je toevallig wat steviger? Ik heb gister mijn nipt test gehad en ik ben ...
nee las idd dat overgewicht een oorzaak kon zijn voor deze uitslag, maar nee heb een normaal gewicht

5 jaar geleden

Reactie op Juultje98

Ben je toevallig wat steviger? Ik heb gister mijn nipt test gehad en ik ben ...
Hoii, kun je dit uitleggen? Wat heeft bloedprikken dan te maken met of je wat steviger/zwaarder bent?

5 jaar geleden

Reactie op LLS90

Hoii, kun je dit uitleggen? Wat heeft bloedprikken dan te maken met of je ...
Ik d茅nk een grotere hoeveelheid bloed. Dus het percentage DNA van je kleintje is in verhouding dan kleiner. En als er op het bloedstaal nog te weinig DNA van de baby in zit, kunnen ze de NIPT niet bepalen. Daarom raden ze hem ook pas aan vanaf 11w en wordt hij in Belgi毛 pas terugbetaald vanaf 12w. Dus het kan ook gewoon iets te vroeg geweest zijn waardoor hij onbepaald is. Of iets misgelopen met transport/bewaring.

5 jaar geleden

Eerste keer ook te weinig dna van de foetus in mijn bloed maar tweede keer alles goed gegaan en een goede uitslag.... (heb ook een normaal gewicht)

5 jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Ik d茅nk een grotere hoeveelheid bloed. Dus het percentage DNA van je kleint ...
Dankje voor je uitleg!

5 jaar geleden

Reactie op LLS90

Hoii, kun je dit uitleggen? Wat heeft bloedprikken dan te maken met of je ...
Ik heb dit ook maar gehoord en vervolgens opgezocht op internet, of dit helemaal klopt weet ik zelf ook niet 1000% maar het schijnt dus dat soms bij vrouwen met overgewicht er niet genoeg DNA in het bloed zit en hierdoor dus geen uitslag geeft.

5 jaar geleden

Reactie op Juultje98

Ik heb dit ook maar gehoord en vervolgens opgezocht op internet, of dit hel ...
Dit is echt nieuw voor mij. Maar weer wat geleerd.. Ik 4 Jan nipt laten afnemen... Dus wacht in spanning af... 馃槵

5 jaar geleden

4 januari nipt afgenomen, bmi van 29,4 dus zeker wat zwaarder. Vanmorgen gebeld en er waren geen aanwijzingen voor afwijkingen, gelukt dus. Wat moet ik me voorstellen bij uitslag onduidelijk?

5 jaar geleden

Reactie op SofiePN91

4 januari nipt afgenomen, bmi van 29,4 dus zeker wat zwaarder. Vanmorgen ge ...
goed nieuws, gefeliciteerd. uitslag onduidelijk betekend dat ze geen bevindingen kunnen doen met de uitslag. er is ergens of iets mis gegaan met het bloed of er is te weinig dna gevonden. daarom moet de test nog een keer

5 jaar geleden

Bij mij was de eerste uitslag ook onduidelijk, volgens de verloskundige waarschijnlijk te weinig DNA aangetroffen. Ik heb een normaal gewicht. Nog een keer laten prikken en toen de uitslag gewoon goed gelukkig, was wel erg gespannen door de eerste uitslag. Hopelijk bij jou ook snel een goede uitslag, succes met wachten!! 馃崁

5 jaar geleden

Reactie op Anke34

Bij mij was de eerste uitslag ook onduidelijk, volgens de verloskundige waa ...
oh gelukkig goed nieuws! gefeliciteerd!! ja die tweede keer is ontzettend stressvol馃槄