9 Reacties
4 jaar geleden
Je zou het eens kunnen proberen voor een kort uitstapje dichtbij huis, in wandelwagen of auto vallen baby's vaak in slaap. Of meenemen in een draagdoek/zak dat vergroot het gevoel van veiligheid en kan hij makkelijk onderweg slapen. Misschien haalt dat ook wat spanning weg over zijn moeilijk slapen. Met kleine stapjes proberen! Zo kun je gaandeweg ontdekken wat werkt. Ik hoop dat het lukt voor je!
Overigens, voor het moeilijke slapen, heb je al eens inbakeren geprobeerd? Geeft vaak veel rust aan een baby, ik heb het bij mijn oudste 2 kinderen en nu bij de kleinste gedaan en bij hen werkte het erg goed
4 jaar geleden
Heb geen tips helaas, maar wil wel even zeggen dat ik me hierin heel erg herken. De stress van naar buiten gaan en dan met een jankend kind op een terras, zorgt ervoor dat ik het ook niet doe. Maar goedā¦kleine stapjes š
boswandelingen en even snel de AH in en uit doen we gelukkig wel.
4 jaar geleden
Ik vond/vind het ook wel lastig om eropuit te gaan met mijn kindje. Gelukkig werkt de draagzak heel erg goed dus die neem ik standaard mee als back-up Mocht hij onrustig zijn of niet willen slapen dan stop ik hem in de draagzak en is hij binnen 10 minuten rustig. Hierdoor durf ik meer te ondernemen.
Als er ook zo iets is wat werkt moet je dat gewoon meenemen en het helpt wellicht ook om je al vantevoren te bedenken wat je gaat doen mocht het 'misgaan'. Ik merk dat ik dan een stuk relaxter ben en mijn kindje ook
4 jaar geleden
Gewoon proberen.. hier ook gedaan.. ze moeten er ook aan wennen.. straks op de opvang is er ook de hele dag geluid en alles dus probeer de overgang niet zo groot voor haar te maken.. nu gister heerlijk uiteten geweest met mijn man.. dochter lief heerlijk rustig geweest en daarna geslapen in de wagenš super fijn aangezien we vaak uiteten gaan.. dus ze kan heel goed meeš„° heel fijn!
4 jaar geleden
Ik vond dat ook knetter spannend. Kun je samen met iemand gaan? Dat idee hielp mij al. Toen ze alsnog ging brullen op het terras (want natuurlijkā¦), en wij ook nog eens een speen waren vergeten mee te nemen (want natuurlijkā¦š¤¦š¼āāļø) bleken de reacties juist heel lief: āoooh wat een kleintje nog!ā
Mss dat dat idee je helpt?