44 Reacties

één jaar geleden

Ik ben ook alweer ziek verkouden zwaar hoofd keelpijn snotneus... pff ik ben er echt wel klaar mee met altijd ziek zijn haha🙈

één jaar geleden

Beterschap voor alle ziekes! 💐 Hier net een paar dagen opgeknapt (de eerste keer sinds 2023!) Ik zit nog wel aan de inmiddels 3e antibiotica kuur, dus ik hoop dat het weg blijft. Zelfs de dokter vond t bijzonder dat ik zo lang ziek ben geweest aan een stuk door en ook zo extreem. Laatste keer zat ik zonder stem en met koorts en buikgriep op kantoor. Dat zelfs externen zeiden in de vergadering moet jij niet lekker naar bed. Maarja ziek melden met een nieuwe baan is ook zo wat. Ze kenden me de eerste weken alleen maar zonder stem en zwaar ziek haha. @ADFF lekker wegbrengen. Dan kan jij ook weer even opladen. En als er wat is hebben ze je zo gebeld.

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Jij bent van Nederland dan veronderstel ik? Hier in België nog altijd 7 dag ...
Mn leidinggevende zegt dat alles weer kan en mag. M’n zoontje heeft waarschijnlijk ook Corona maar niks aan de hand en ik breng hem zo naar de opvang.. Raar dat de verschillen zo groot zijn 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Adff

Thanks! Ga hem morgen om 9u brengen. Afgesproken dat als hij niet te doen i ...
Heb echt even kunnen bijtanken. Kan nu weer een beetje moeder zijn. Thanks voor jullie backup moeders!