18 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb zelf alleen zinkzalf gebruikt en dat hielp goed. En luchten. Dus even geen luier om. Ik had nog zo matje van de bevalling over die je in je bed kon leggen als je vliezen braken. Hier had ik haar even opgelegd en laten spelen, zodat als ze wel plaste de vloer er niet onder zat.😄 Havermout badje wel geprobeerd, maar in water gaan vond ze vreselijk. Denk dat het prikte mischien.

4 jaar geleden

Reactie op Wendy2021

Ik heb zelf alleen zinkzalf gebruikt en dat hielp goed. En luchten. Dus eve ...
Ja met een jongetje kan dat denk bijna niet. Als hij begint te plassen gaat de sproeier alle kanten op hahaha.

4 jaar geleden

Ja met een jongetje kan dat denk bijna niet. Als hij begint te plassen gaat ...
Haha ja dat snap ik. Maar mischien voor even en dan de dweil erbij 😄Het luchten met zalf erop hielp wel erg goed zodat de plekjes konden indrogen.

4 jaar geleden

Ik hoor van iedereen dat die verkoelende zalf van dr leenarts (etos) goed werkt.

4 jaar geleden

Reactie op Wendy2021

Haha ja dat snap ik. Maar mischien voor even en dan de dweil erbij 😄Het lu ...
Thanks! Gaan we dat ook echt doen. Vooral in z’n luier ziet het er echt zo geïrriteerd en pijnlijk uit.

4 jaar geleden

VSM waterpokken spray en voor erna de verkoelende en herstellende mousse, ook van VSM! Werkte super hier 🙂 En havermout badjes. Ons meisje had het ook heel erg op dr billen en in de liezen...onderkantje met zinkzalf gesmeerd, daar drogen ze van uit.

4 jaar geleden

Ja met een jongetje kan dat denk bijna niet. Als hij begint te plassen gaat ...
Misschien met een hydrofiele doek ff een luier maken? Net als ze vroeger deden? Vang je in ieder geval al het ergste op🤣

4 jaar geleden

Heb toen zink en verkoelende zalf gebruikt. Dat hielp goed. Mijn dochter had het helaas heel erg en de vlekken zijn nu wel dicht maar deels nog wel vuurrood en groot (is inmiddels al bijna 2 maanden geleden dat ze waterpokken had). Herkent dit iemand of hebben jullie tips? Ben een beetje bang dat ze er littekens aan over houdt.

4 jaar geleden

Reactie op Newborn1

Heb toen zink en verkoelende zalf gebruikt. Dat hielp goed. Mijn dochter ha ...
Volgens mij moeten de plekken wel na 2 weken ongeveer weg trekken? Ik zou dit even bij de huisarts navragen hoor. Succes!!

4 jaar geleden

Reactie op Newborn1

Heb toen zink en verkoelende zalf gebruikt. Dat hielp goed. Mijn dochter ha ...
Ik zou even met de huisarts overleggen als ik jou was. Vandaag staat er een artikel in de krant over extra alertheid bij kinderen die waterpokken hebben gehad ivm een mogelijke bacteriële infectie. Dus gewoon voor de zekerheid even huisarts naar laten kijken zou mijn advies zijn.

4 jaar geleden

De lotion van dr leenarts!! Echt top spul.

4 jaar geleden

Verkoelende lotion van dr leenarts!! Zo snel mogelijk meerdere keren per dag aanbrengen, daar drogen beginnende blaadjes enorm snel van uit. Ziet er uit als tippex haha maar werkt briljant

4 jaar geleden

Reactie op Liefkleinwonder

De lotion van dr leenarts!! Echt top spul.
Ja die wilden wij heel graag, maar was helaas bij 3 drogisten uitverkocht.. toen maar Kids clinic gekocht.

4 jaar geleden

Top! Dank voor de tips! Ik heb m besteld!

4 jaar geleden

Zijn er nog tips voor de pokken wanneer er een korstje op zit? Om dit snel te laten helen?

4 jaar geleden

Zijn er nog tips voor de pokken wanneer er een korstje op zit? Om dit snel ...
Deze! Verzorgend en herstellend, prima spul!

4 jaar geleden

Ik weet niet of het ook in de korstjes periode helpt. Ik heb havermout (in een dichtgeknoopte washand of panty) in bad gedaan en kids clinic gebruikt

4 jaar geleden

Reactie op WendyGB

Ik weet niet of het ook in de korstjes periode helpt. Ik heb havermout (in ...
Owww zie nu dat je dat al gebruikt..