7 Reacties

5 jaar geleden

Geen ervaring mee.. maar als ik een keizersnede zou kunnen vermijden dan zou ik dat doen. (Ivm de veel langere hersteltijd) Succes met het maken van jou keuze!

5 jaar geleden

Ken de methode niet, maar bij mijn vorige bevalling wel ingeknipt. Daar voel je niets van, ze verdoven je tijdens een wee. Die overheerst in alles, hechten is ook zo gedaan wanneer je nog verdoofd bent dat beneden en daarnaast ben je dan te druk met je kleintje te bekijken en merk je er niets van. Keizersnee zou ik altijd vermijden als er een alternatief is.

5 jaar geleden

Ik ben afgelopen zondag bevallen waarbij de noorse hardgreep is toegepast. Maar lees ik dat je dan ingeknipt wordt en toch ook deze methode?

5 jaar geleden

Reactie op Danithi

Ik ben afgelopen zondag bevallen waarbij de noorse hardgreep is toegepast. ...
In mijn geval wel, om een totaalruptuur te voorkomen. Had bij de eerste een totaalruptuur ivm klein perineum...

5 jaar geleden

Pfoeh wat heftig! Bij mij ligt de baarmoeder gekanteld waardoor ze niet goed door het geboortekanaal kwam. Ze hebben een kiwi gebruikt en de noorse handgreep om uitscheuren en inknippen te voorkomen. Dat is erg goed gelukt moet ik eerlijk zeggen, alleen een klein 2e graads scheurtje. Ik vond de methode ook niet vervelend, ik voelde wel de handen van de vk maar op dat moment maakte mij dat niet heel veel uit.

5 jaar geleden

Reactie op Danithi

Pfoeh wat heftig! Bij mij ligt de baarmoeder gekanteld waardoor ze niet goe ...
Wat is een kiwi? Ik ken alleen fruit als kiwi 🙃😅

5 jaar geleden

Reactie op Pladdy

Wat is een kiwi? Ik ken alleen fruit als kiwi 🙃😅
Hahaha je hebt ook nog de vogel. Maar in dit geval is het een klein soort vacuumpomp waarvoor niet ingeknipt hoeft te worden.