12 Reacties

4 jaar geleden

Hier zit geen shhhh op. Wij hebben hem ook. De White noise is wel heel fijn. Die zetten wij eigenlijk standaard aan met ieder slaapje. Deze kan de gehele nacht aanblijven, 1 uur, 30 min of 15 min. Wel dekken wij het lampje af wat aangaat als je hem 1 uur aanzet bijv. Anders is het in het donker vrij licht in de kamer.

4 jaar geleden

Reactie op Cdb33

Hier zit geen shhhh op. Wij hebben hem ook. De White noise is wel heel fij ...
Ahhh okee jammer! Mijn dochter heeft de shhh nodig 🥴, die staat nu ook altijd aan als we haar naar bed brengen en voor dat we deze hadden moesten we zelf shh doen haha. Maar dan moet ik verder opzoek naar iets anders denk ik 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Ik vind deze zelf niet prettig, omdat de volumeknop en de knop om tussen geluiden te wisselen bijna dezelfde is (rechts en links op het plaatje). Ze zitten vlak onder elkaar (hoop dat ik het goed uitleg). Hierdoor verspringt ie vaak naar een ander geluidje als ik de volume wil aanpassen. Dit zorgt er dan weer voor dat zij juist wakker wordt… Volgens mij is onderstaande dan beter. Bekijk Diley het Droom Ei - Witte Ruis Slaaptrainer - White Noise Machine - Baby Slaaphulp - Slaap Geluidsmachine met Ademend LED Licht op: https://www.bol.com/nl/p/diley-droom-ei-witte-ruis-slaaptrainer-white-noise-machine-baby-slaaphulp-slaap-geluidsmachine-met-ademend-led-licht/9300000016055533?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 jaar geleden

Hier zit een ssssh-stilte-ssssh-stilte op, geen doorlopende sssshhh. Ik weet niet wat je zoekt? (echt, ik typ hier dingen die ik een jaar geleden nog nooit bedacht had😂) Hoe dan ook: houdt het de hele nacht vol zonder aan de stroom te hoeven, dus wat dat betreft prima ding. Minpunt zijn de vele kleine knopjes waarvan je in het donker echt niet ziet wat wat is (maar goed, hij staat op 1 vast geluidje en volume hier, dus gebruik al die opties ook niet), en het kleine lichtje erop. In een donkere kamer vind ik dat behoorlijk fel.

4 jaar geleden

Reactie op AnneEZ

Hier zit een ssssh-stilte-ssssh-stilte op, geen doorlopende sssshhh. Ik wee ...
Ik zoek idd shhhhh shhhhh shhhh shhhh hahahah. Als je snapt wat ik bedoel, lampje die je niet uit kunt zetten is ook een min punt inderdaad. Want mijn kind is veel te nieuwsgierig en als t niet donker is blijft ze aan t kijken🤦‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Esther Oost

Ik vind deze zelf niet prettig, omdat de volumeknop en de knop om tussen ge ...
Tip: het is gewoon dezelfde knop hoor de volume-knop en van geluidje wisselen. Als je 1 keertje drukt verander je van geluid. Als je de knop inhoudt, verander je het volume.

4 jaar geleden

Ik heb deze! Zit een klein ‘kastje’ in en daarop kan je ‘m harder, zachter en andere geluiden kiezen. deze maakt zo’n ruis shhhhhhhhh geluid en ziet er heel lief uit

4 jaar geleden

Reactie op Amber.1997

Ik heb deze! Zit een klein ‘kastje’ in en daarop kan je ‘m harder, zachter ...
Die ziet er idd schattig uit haha! Hoelang kan die aan een stuk afspelen?

4 jaar geleden

Er zit geen specifiek shh geluid in, maar mijn zoontje is ook gewend om met shh te slapen en met deze lukt het hem wel. Lichtje kan je uitzetten. Nadeel vind ik dat als je leeg is, hij uitgaan met een pingeltje. Als je zorgt dat ie niet leeg is gebeurt dat niet.

4 jaar geleden

Reactie op newmom21

Er zit geen specifiek shh geluid in, maar mijn zoontje is ook gewend om met ...
Welk geluidje gebruik je dan ipv de shhh?

4 jaar geleden

Iemand enig idee of hier het shhhh geluidje op staat? Nergens staat dat duidelijk vermeld welke geluiden er precies opzitten

4 jaar geleden

Wij hebben de Moonie knuffelbeer en zijn ontzettend tevreden