11 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben nu ong 1.5maand geleden overgestapt van nutrilon2 naar olvarit2 en die is vanaf 6maand.. heb de pakken vergeleken en zit weinig tot geen verschil in.. ook worden ze in dezelfde fabriek gemaakt.. toen ik eerste olvarit pak opende zag het er zo goed als zelfde uit en qua geur ook naast nutrilon.. onze dame heeft er ook geen verschil in geproefd denk ik tenminste niets aan haar mimiek dergelijke te zien.. enige wat wel veel scheelt is de euro's.. pak is bijna de helft wel goedkoper..
Maar verder op de vraag we gaan dus niet overstappen naar nr3, blijf haar deze geven tot dat ze steeds minder wil drinken en genoeg ander drinken (water etc) aanneemt overdag. 馃槉
4 jaar geleden
Reactie op TVeenstra
Ik ben nu ong 1.5maand geleden overgestapt van nutrilon2 naar olvarit2 en d ...
Ja ik zag het ook het scheelt wel veel,maar ik heb nog 1,5 blik en ik denk voor die 2 maanden dat ik ook op Nutrilon blijf.
4 jaar geleden
Ik geef hero baby classic 2 naast borstvoeding. Ik ga ook niet over op 3, dat heb ik bij mijn oudste ook niet gedaan. Die dronk nog tot 18 mnd elke ochtend de borst en tot 2 jr elke avond een flesje voor het slapen. Na 12 mnd zijn we voor de rest (lunch, namiddag) overgestapt op volle melk.
Bij mn jongste nu wil ik denk ik een plantaardig alternatief aanbieden (vanwege het milieu, niet omdat we vegetarisch of veganistisch leven). Dus daar zoek ik nog een goede volwaardige vervanger voor. Ik overweeg dan dus wel om "groeimelk" te kiezen ivm de samenstelling.
4 jaar geleden
Ik wist dit helemaal niet.. wij zijn wel gewoon overgestapt op 3. Maar als ik dit zo lees heb ik daar nu spijt van 馃槄
4 jaar geleden
Hier ook Hero Classic 2, ons meisje is nu 10 maanden. Als ze straks 1 is dan bouwen we af en langzaam over op halfvolle melk.
Bij oudste zoontje ook zo gedaan, alle andere opvolgmelk vind ik niet nodig.
4 jaar geleden
Wij hebben Hipp biologische opvolg melk nr 2, gaat geloof ik ook niet verder dan 2 馃対/ goede ervaring mee 馃檶馃徏