27 Reacties
4 jaar geleden
Ik gebruik de b b dagcreme van nivea, die heeft ook n kleurtje dus 2 in 1, groetjes
4 jaar geleden
Ik dacht een tijdje terug ga nu eens investeren in een goede foundation馃き, had bonnen van de douglas, dus daar uiteindelijk gegaan voor de estee lauder double wear en ben er zoooo blij mee! Wel dus wat duurder maar vind het het echt waard!
4 jaar geleden
Ik gebruik altijd de double wear foundation van Estee Lauder of de foundation van Huda Beauty. Zijn allebei full coverage en blijft ook echt de hele dag zitten!
4 jaar geleden
Reactie op Tammie0204
Ik dacht een tijdje terug ga nu eens investeren in een goede foundation馃き, ...
Hier hoor ik idd ook veel goede verhalen over, ff tester halen binnenkort dus.. Bedankt! 鈾ワ笍
4 jaar geleden
Reactie op Nataschake007
Ik gebruik de b b dagcreme van nivea, die heeft ook n kleurtje dus 2 in 1, ...
Dekt die ook alle rode plekjes enz. ?
4 jaar geleden
Reactie op Anuschka89
Ik gebruik altijd de double wear foundation van Estee Lauder of de foundati ...
Heb zelf de Huda gekocht, vind het echt een verschrikkelijke foundation echt een miskoop! Ook de kleur helaas 馃槱 Estee Lauder lijkt me ook een goede idd 馃 Bedankt!
4 jaar geleden
Reactie op Coco
Ik zweer bij Mac
Ook al gehad wel tijdje gebruikt idd! tot pompje kapot was 馃檮 dacht die zijn gek extra geld vragen om een pompje 馃槀
4 jaar geleden
Teint teint miracle van Lanc么me is op waterbasis. Ik had altijd maar 3 druppels nodig, maar deze is niet heel dekkend.
Estee Lauder is wat meer dekkend ook gehad hele fijne foundation, maar die is wat vetter.
4 jaar geleden
Teint teint miracle van Lanc么me is op waterbasis. Ik had altijd maar 3 drup ...
Maar die van lanc么me is wel echt heel fijn, omdat die niet zo vet is. Als ik puisten had gingen die met de foundation op weg馃檶
(Ik gebruik alleen foundation als ik een avondje uitga oid en kan er echt 2 jaar mee)
4 jaar geleden
Reactie op Geesje4
Ik gebruik toleraine teint van la roche posay.. op waterbasis en super dekk ...
Hoii, deze klinkt heel fijn en natuurlijk! Is deze glimmend of matt?