22 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik! Zowel met als zonder zwangerschap altijd in huis. Superfijn spul! 😊

5 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Ja ik! Zowel met als zonder zwangerschap altijd in huis. Superfijn spul! 😊 ...
Wat fijn! Hoelang heb je tijdens je zwangerschap genomen?

5 jaar geleden

Ik toevallig deze week in huis gehaald. Bij mij doet het niet veel, viel gisteravond zelfs een beetje verkeerd waardoor ik mij behoorlijk beroerd heb gevoeld. Bij mij doen de gembercapsules wel iets, gelukkig.

5 jaar geleden

Reactie op MLU

Wat fijn! Hoelang heb je tijdens je zwangerschap genomen?
Eerste zwangerschap tot 14 weken geloof ik...daarna nog heel af en toe. Laatste zwangerschap eerder dit jaar tot week 11, helaas liep dit mis. Nu ben ik 5+5 en tot nu 2x gebruikt...dus ben benieuwd.

5 jaar geleden

Ik ben er gisteren mee begonnen en heb het idee dat het wel helpt. Op de verpakking staat zo goed als niks maar bij de Etos zeiden ze dat veel zwangere vrouwen er wel baat bij hebben, ze mogen dat er alleen niet opzetten omdat het niet bewezen en homeopathisch is.

5 jaar geleden

Ik heb suprimal gekregen van de dokter. Het zijn eigenlijk wagenziek pilletjes maar helpen tegen de misselijkheid voor 6 a 8 uurtjes.

5 jaar geleden

Wondermiddel! Werkt super goed, je mag er 12 op een dag dus als je niet meteen merkt dat het wat doet dan neem rustig wat bij.... maakt voor mij echt het verschil. Aanrader!!

5 jaar geleden

Reactie op New kid on the block

Wondermiddel! Werkt super goed, je mag er 12 op een dag dus als je niet met ...
Wat fijn dat het voor jou werkt! Ga het zeker proberen!

5 jaar geleden

Ik ben al een week ongelofelijk misselijk, de hele dag door. Vanmiddag Okugest gekocht en vanavond 2 ingenomen. Je kg wat een verschil. Bij mij helpt het dus zeker ☺️.

5 jaar geleden

Reactie op Ianne

Ik ben al een week ongelofelijk misselijk, de hele dag door. Vanmiddag Okug ...
Ik denk dat het bij mij ook werkt! Vandaag ook voor t eerst genomen, moet zeggen dat ik voor het eerst kon lopen vandaag na een hele beroerde week en van lopen ging ik me ook beter voelen, misschien dat de combinatie het 'm deed voor mij. Fijn dat het voor jou ook werkt!

5 jaar geleden

Ik heb suprimal gekregen van de dokter. Het zijn eigenlijk wagenziek pillet ...
Dit heb ik ook gekregen, moet het in de avond innemen en moet zeggen het houdt de misselijkheid wel meer tegen de volgende dag. Scherpe randjes eraf

5 jaar geleden

Ik ben zojuist bij de Kruidvat geweest maar ik kan het niet vinden, bij welke afdeling ligt dit?

5 jaar geleden

Reactie op AnneD123

Ik ben zojuist bij de Kruidvat geweest maar ik kan het niet vinden, bij wel ...
Bij de natuur geneesmiddelen/homeopathische lag dat hier zo. Echt dat vak met alleen maar vsm, a vogel enz. Klein geel/oranje vierkante doosje.

5 jaar geleden

Oh fijne tip! Ik zit vanwege HG nu al een paar weekjes aan de emesafene (zelfde als suprimal als ik het mag geloven) en dat lijkt bij mij nu wat te zijn uitgewerkt 😕

5 jaar geleden

Reactie op AnneD123

Ik ben zojuist bij de Kruidvat geweest maar ik kan het niet vinden, bij wel ...
Volgens mij is dit bij de Etos verkrijgbaar

5 jaar geleden

Reactie op MLU

Volgens mij is dit bij de Etos verkrijgbaar
Etos, Kruidvat, Trekpleister hebben 't allemaal...hier althans. Vaak zo'n gezondheidswinkel ook wel als ze VSM verkopen.

5 jaar geleden

Ben vanavond begonnen met okugest. Hopelijk morgen een dag zonder emmer!

5 jaar geleden

Ben vanavond begonnen met okugest. Hopelijk morgen een dag zonder emmer!
Ben benieuwd of het helpt!

5 jaar geleden

Ik heb het ook gehaald en erg fijn spul. Zeker bij misselijkheid en geen honger terwijl je lege maag hebt. Kan je erna rustig eten zonder slecht te voelen

5 jaar geleden

Reactie op MLU

Ben benieuwd of het helpt!
Het werkt voor 2,5 uur althans ik voel me prima en dan moet ik weer eten en nieuwe pilletjes nemen.