22 Reacties
5 jaar geleden
Ja ik! Zowel met als zonder zwangerschap altijd in huis. Superfijn spul! 😊
5 jaar geleden
Reactie op MLU
Wat fijn! Hoelang heb je tijdens je zwangerschap genomen?
Eerste zwangerschap tot 14 weken geloof ik...daarna nog heel af en toe. Laatste zwangerschap eerder dit jaar tot week 11, helaas liep dit mis. Nu ben ik 5+5 en tot nu 2x gebruikt...dus ben benieuwd.
5 jaar geleden
Ik heb suprimal gekregen van de dokter. Het zijn eigenlijk wagenziek pilletjes maar helpen tegen de misselijkheid voor 6 a 8 uurtjes.
5 jaar geleden
Wondermiddel! Werkt super goed, je mag er 12 op een dag dus als je niet meteen merkt dat het wat doet dan neem rustig wat bij.... maakt voor mij echt het verschil. Aanrader!!
5 jaar geleden
Reactie op Ianne
Ik ben al een week ongelofelijk misselijk, de hele dag door. Vanmiddag Okug ...
Ik denk dat het bij mij ook werkt! Vandaag ook voor t eerst genomen, moet zeggen dat ik voor het eerst kon lopen vandaag na een hele beroerde week en van lopen ging ik me ook beter voelen, misschien dat de combinatie het 'm deed voor mij. Fijn dat het voor jou ook werkt!
5 jaar geleden
Ik heb suprimal gekregen van de dokter. Het zijn eigenlijk wagenziek pillet ...
Dit heb ik ook gekregen, moet het in de avond innemen en moet zeggen het houdt de misselijkheid wel meer tegen de volgende dag. Scherpe randjes eraf
5 jaar geleden
Reactie op AnneD123
Ik ben zojuist bij de Kruidvat geweest maar ik kan het niet vinden, bij wel ...
Bij de natuur geneesmiddelen/homeopathische lag dat hier zo. Echt dat vak met alleen maar vsm, a vogel enz. Klein geel/oranje vierkante doosje.
5 jaar geleden
Reactie op MLU
Volgens mij is dit bij de Etos verkrijgbaar
Etos, Kruidvat, Trekpleister hebben 't allemaal...hier althans. Vaak zo'n gezondheidswinkel ook wel als ze VSM verkopen.
5 jaar geleden
Ben vanavond begonnen met okugest.
Hopelijk morgen een dag zonder emmer!
5 jaar geleden
Reactie op MLU
Ben benieuwd of het helpt!
Het werkt voor 2,5 uur althans ik voel me prima en dan moet ik weer eten en nieuwe pilletjes nemen.