110 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Kever
Heb de mady slips van de zeeman hiervoor gekocht .. die zijn groot en past ...
Deze zijn zo enorm fijn!!! Draag ze nu ook.
3 jaar geleden
Ik heb al bijna elk soort geprobeerd, 't enige waar ik comfortabel in zit zijn de boxer shorts van mijn man 😁
3 jaar geleden
Ik heb de eerste dagen met t mega verband gewoon die net broekjes gedragen die je in t ziekenhuis en kraampakket bij je verband krijgt.
Daarna kon ik mn gewone slips weer aan met standaard maandverband (voor de nacht, dus wel wat dikker dan gewoon maar toch 100× beter dan die kraam units).
Ik heb er dus niks speciaals voor hoeven aanschaffen.
3 jaar geleden
De Jane slips van de zeeman zijn veel fijner dan de Mady! Bij de Jane heb je kanten rand aan de voorkant, waardoor je geen knellend elastiek op je buik hebt. Een maatje groter dan je normaal draagt en t draagt heerlijk!
3 jaar geleden
Bij zeeman hebben ze nog best okéeige🤣 zwarte hoge taille katoenen slips met een kant randje vóór. Je wilt katoen omdat je na de bevalling zweet aanvallen hebt, je wilt Hoog model in alle gevallen(met evt keizersnede helemaal) en grooooote maat omdat alles klemt en niet lekker zit dus hoge Comfi modus bekijken. Grinnik
Aantrekkelijk zijn ze niet maar joh als alles pijn doet dan is comfort best veel waard.
3 jaar geleden
Reactie op Coco
Bij zeeman hebben ze nog best okéeige🤣 zwarte hoge taille katoenen slips m ...
Lol. Comfortabel is voor mij de key. Ik trek wel weer sexy lingerie aan als ik dat wil. Sorry not sorry🤣