110 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb het mady ondergoed van de zeeman gekocht

3 jaar geleden

Heb de mady slips van de zeeman hiervoor gekocht .. die zijn groot en past zo een mega verband wel in gok ik haha 😅

3 jaar geleden

Ze zitten ook fijn.

3 jaar geleden

Ik had ook de Mady slips van Zeeman gekocht. Maat M, maar die zit nu al strak rond mijn buik. Kreeg de tip om gewoon die net-onderbroekjes in het ziekenhuis te gebruiken. Die zitten schijnbaar ook vaak in het kraampakket.

3 jaar geleden

Reactie op Kever

Heb de mady slips van de zeeman hiervoor gekocht .. die zijn groot en past ...
Deze zijn zo enorm fijn!!! Draag ze nu ook.

3 jaar geleden

Ik heb net bij de hema gekocht echt top! Lekker groot ook. Ik kijk even of ik een link kan vinden

3 jaar geleden

Ik heb de zwangerschapsslips van BonPrix. Die zijn echt mega hoog, maar zitten zalig. Ideaal voor nu, maar ook na de bevalling. Ook bij een keizersnede omdat de wond er ruim onder de rand valt.

3 jaar geleden

https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/boxer/damesboxer-naadloos-groen-1000023763.html

3 jaar geleden

Ik heb al bijna elk soort geprobeerd, 't enige waar ik comfortabel in zit zijn de boxer shorts van mijn man 😁

3 jaar geleden

Ik heb pas zwangerschapsslips gekocht van h&m, redelijk groot en zitten heerlijk

3 jaar geleden

Ik heb deze mooie tenten. Ze zitten heerlijk moet ik zeggen. Lekker hoog en straks kan er wel een mega verband in. Er zit zelfs nog kant aan haha.. toch nog iets moois!

3 jaar geleden

Action heeft ook fijne liggen. Setje in zn pakketje van 4 of 5. Lekker hoog Enorm sexy 🤭🤭😅

3 jaar geleden

Reactie op MKroon

Ik heb deze mooie tenten. Ze zitten heerlijk moet ik zeggen. Lekker hoog en ...
Deze inderdaad, heerlijk! En gewoon minstens 1 maat groter nemen dan je normaal zou dragen

3 jaar geleden

Ik heb de eerste dagen met t mega verband gewoon die net broekjes gedragen die je in t ziekenhuis en kraampakket bij je verband krijgt. Daarna kon ik mn gewone slips weer aan met standaard maandverband (voor de nacht, dus wel wat dikker dan gewoon maar toch 100× beter dan die kraam units). Ik heb er dus niks speciaals voor hoeven aanschaffen.

3 jaar geleden

Zeeman slips of boxers van de hema,

3 jaar geleden

De Jane slips van de zeeman zijn veel fijner dan de Mady! Bij de Jane heb je kanten rand aan de voorkant, waardoor je geen knellend elastiek op je buik hebt. Een maatje groter dan je normaal draagt en t draagt heerlijk!

3 jaar geleden

Bij zeeman hebben ze nog best okéeige🤣 zwarte hoge taille katoenen slips met een kant randje vóór. Je wilt katoen omdat je na de bevalling zweet aanvallen hebt, je wilt Hoog model in alle gevallen(met evt keizersnede helemaal) en grooooote maat omdat alles klemt en niet lekker zit dus hoge Comfi modus bekijken. Grinnik Aantrekkelijk zijn ze niet maar joh als alles pijn doet dan is comfort best veel waard.

3 jaar geleden

Uhhhh, nog totaal niet aan gedacht dat daar wat speciaals voor nodig is 😳🤔

3 jaar geleden

Reactie op Coco

Bij zeeman hebben ze nog best okéeige🤣 zwarte hoge taille katoenen slips m ...
Lol. Comfortabel is voor mij de key. Ik trek wel weer sexy lingerie aan als ik dat wil. Sorry not sorry🤣

3 jaar geleden

Ben ik de enige waarbij 80% van haar ondergoed sowieso al gewoon ruimte comfortabele slips zijn? 😅. Haha.