3 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook ongepland zwanger van nr 3.. Inmiddels alweer 33 weken Kinderen hebben beetje zelfde leeftijd als jouw kids. In begin was het voor ons ook een grote shock, en dachten we ook alleen maar in problemen, ons huis te klein, straks 3 kids onder de 3.. wat nu.?!! Hoe gaan we dit doen.. We gingen van te voren al alles bedenken, maar zo gaat het helemaal niet. Je kunt niks plannen. En elke zwangerschap ik anders.. Natuurlijk is het pittig, zwanger en 2 kleintjes die ook nog mega veel aandacht en alles nodig hebben.. En soms voel ik me ook wel eens schuldig tegen over de Kids omdat ik niet alles meer kan doen met ze wat ik wilde doen. Maar dat is allemaal maar tijdelijk, En wat betreft je werk, je kunt ook eerst nog even niks zeggen, en pas als je de eerste weken voorbij bent, kun je het vertellen.. Ik was ook heel bang om het te vertellen, dacht echt wat moet mijn werkgever wel niet denken.. weer zwanger. In 3 jaar tijd 3x zwanger.. man man. Maar ze reageerde eigelijks heel positief en was nog blijer dan ik zelf haha. Dus ja soms weetje denk je veel te moeilijk, en uiteindelijk loopt het allemaal wel weer.. Ons eigen huis verkocht & een nieuwe groter huis weer gekocht, waar we straks in januari gaan wonen, . De jongens komen niks te kort.. en inmiddels kijken wij heel erg uit naar ons 3de wonder.. Soms lopen dingen nu eenmaal zo. En bekijk het zo.. dat het jullie weer gegund is om een kindje te mogen krijgen.. dat is toch al een wonder.. En moet het nu eenmaal zo zijn.. Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap. Alles komt wel weer goed 😊😉

3 maanden geleden

Ik denk inderdaad nu alleen in problemen. Ik ben zeer blij dat er nu een wonder in mijn buik groeit. Het is alleen de timing. Had het liever wat later gewild. Dan waren de omstandigheden misschien wat beter. De kids waren dan wat ouder. En inderdaad ons huis is nu ook te klein voor 3 kids. Dus verhuizen moeten we zeker. Maar goed ik heb niks meer te willen. Blijkbaar had het zo moeten zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Manu26

Hier ook ongepland zwanger van nr 3.. Inmiddels alweer 33 weken Kinderen ...
Was fijn dat jullie alles hebben kunnen regelen. En dat het zo lekker loopt. Ik hoop straks ook hetzelfde te kunnen zeggen :)