27 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Foodie11

Hi mama, hoe gaat het nu met je?
Lief van je. Het gaat wel met me. Alleen komen we er samen niet uit. Hij blijft bij zijn standpunt. Ik ook.. ik wil het écht niet weghalen… ik ga ervoor. Wat hij ook wil.. vind het doodeng want ik hoop niet dat mijn relatie en andere kinderen hieronder gaan lijden maar weet je ik ben van mening dat je nooit spijt gaat krijgen van een kindje dat er is , maar dat je wel spijt kan krijgen van een kindje dat er niet is❤️ hopelijk accepteert hij het en komt het goed.

2 jaar geleden

Reactie op jixp

Lief van je. Het gaat wel met me. Alleen komen we er samen niet uit. Hij bl ...
Ik verlies ook nog steeds heeel licht bloed. Dus heb net weer een test gedaan of de streepjes op of aflopen. Maar het loopt heel mooi op. Dus dat zit vast goed al ik zal de foto mee sturen de bovenste is van net

2 jaar geleden

Wat zitten jullie in een lastige positie zeg! Elkaar proberen te overtuigen is ook lastig, je wil een ander ook niet dwingen en iets opdringen maar hier is geen tussenweg in te vinden. Heel veel sterkte!

2 jaar geleden

Jeetje het wordt dus niet geen makkelijker situatie. Jammer dat jullie je niet kunnen vinden in dezelfde route voorwaarts. Wel heel goed dat jullie zo goed met elkaar blijven praten. Dat is heel erg belangrijk. Eventueel hulp hierbij zoeken voor jullie samen zou ook nog positief kunnen zijn. Sterkte!

2 jaar geleden

Je spookte door mijn hoofd: hoe is het nu met jullie?

2 jaar geleden

Reactie op 3kidsmom

Je spookte door mijn hoofd: hoe is het nu met jullie?
Wat lief! Ik zie dit nu pas. Maar het gaat goed met ons.. we gaan het houden en hij draait langzaam maar zeker bij. Eerste stap is hij heeft geaccepteerd dat dit kindje er gaat komen. Heb wel af en aan bloedverlies dus ik ben helemaal in de stress heb nog nooit een miskraam gehad maar wel vaker bloedverlies tijdens de andere zwangerschappen hopelijk is het onschuldig ik kreeg al meteen stress zoiets van zul je zien dat k dit kindje verlies door alle stress die ik gehad heb.. mja nog even volhouden donderdag echo ❤️

2 jaar geleden

Reactie op jixp

Wat lief! Ik zie dit nu pas. Maar het gaat goed met ons.. we gaan het hou ...
Wat fijn dat jullie samen een keuze hebben kunnen maken! Ik hoop op een mooi knipperlichtje donderdag! 🤞🍀