3 Reacties

één jaar geleden

Hoe onregelmatig is je cyclus? Eerder/later? Zijn er misschien externe factoren die spelen waardoor je cyclus mogelijk beïnvloed word? Stel je maakt je druk ergens om, stress op werk ofzo dan zou het kunnen dat je menstruatie op dat moment uitblijft en later op gang komt. Zelf heb ik dat vorige maand ondervonden, het is dat ik wist waardoor het kwam en die link legde maar echt tof was het niet. Kan normaal elke maand de klok erop gelijk zetten met start van menstruatie, vrijwel altijd tussen zondagavond en maandagochtend. Was nu opeens dinsdagochtend... Overigens hier geen kinderwens meer, maar slik wel de pil om nog enigszins soort van controle op m'n cyclus te houden.

één jaar geleden

Vorige keer 2 dagen te laat en paar dagen korter dan normaal.. normaal altijd hevig opgesteld.. nu ,5 dagen te vroeg en maar beetje tot nou toe..

één jaar geleden

Ik bloedde uiteindelijk ook helemaal niet meer in de stopweek, dit blijkt te kunnen.ben toen gestopt met de pil voor mijn eigen gemoedsrust, maar werd een maand later weer gewoon normaal ongesteld.