11 Reacties

4 jaar geleden

Jaaaaa! Ontzettend herkenbaar! Uiteindelijk slaap ik dan wel goed in.. Maar om 0500.. BAM! Wakker..

4 jaar geleden

Aaah gelukkig ben ik de enige dan niet, ik maakte me al zorgen haha

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, met mijn eerste zwangerschap 9 maanden last van gehad

4 jaar geleden

Reactie op Poeky

Heel herkenbaar, met mijn eerste zwangerschap 9 maanden last van gehad
Bedankt voor je reactie! Ik maakte me al zorgen haha zo stom dat ik 鈥榮 avonds nooit weet waar ik zin in heb en me zo onrustig voel! Hoop maar dat het niet 9 maanden blijft duren...

4 jaar geleden

Reactie op Linddaa

Jaaaaa! Ontzettend herkenbaar! Uiteindelijk slaap ik dan wel goed in.. Maar ...
Vervelend h猫! Hoeveel weken ben jij nu?

4 jaar geleden

Hier hetzelfde, merk echt dat ik onder de spanning van de dagen uitzitten tot de eerste echo zit. Uit zich echt in irritatie en emotioneel zijn. Echt verschrikkelijk

4 jaar geleden

Heb ik ook! Ook last van hoofdpijn en jeuk rondom me tepels en schaamlippen? Word er gek van. Iemand die dit herkend?

4 jaar geleden

Ik Ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger Ben en idd zins vandaag 5+ weken Ben ook rare symptomen zin aan iets maar weet niet wat loop me zelf een beetje in de weg want eigenlijk helemaal geen eetlust maar ook weer wel hihi super blij mee dat we een kindje krijgen eindelijk worden me dromen vervuld

4 jaar geleden

Reactie op julibaby2021

Ik Ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger Ben en idd zins vandaag 5+ ...
Hier hetzelfde! Maar wij zijn ook enorm blij馃槆馃槏

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik maak me dan zorgen dat ik me zorgen maak.. ik ben nu rond 6 weken heb wel bijna elke avond krampen en door de dag af en toe. Ik wil gewoon met 100% weten dat alles goed gaat maar dat kan helaas niet.

4 jaar geleden

Jaa.. ook voor mij herkenbaar. Komt misschien nog wel extra omdat je door de hele Corona-situatie veel thuis zit en je daardoor ook rustelozer wordt..? En ook dat gevoel van de tijd uitzitten tot je de echo kan zien! En de vraag: wat dan? Wat komt er allemaal op je af? Zo spannend en toch komt elke minuut met de minuut en elke dag met de dag, dus rustig afwachten :)