10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hey, hier ook geen brood fan. Maar ik wissel een beetje af. Op instagram heb je leuke account om wat ideeen af te halen. Ik doe regelmatig wat groente door de pannekoekjes of wafels. Smoothiebowl.

茅茅n jaar geleden

Gewoon een bordje ontbijtpap? Ik geef ook wel vaker een cracker met beleg erbij. En mijn dochter vindt mijn yoghurt met cruesli ook erg lekker. Mijn dochter heeft ook wel eens momenten dat ze minder goed eet, bijvoorbeeld met t doorkomen van snijtanden etc. Wat hielp was om dan t brood weer in kleine stukjes te snijden zodat ze er niet aan hoeft te bijten, dit zal misschien pijn gedaan hebben. Of juist als je altijd blokjes geeft het in grotere stukken te snijden, is dan weer anders en interessant.

茅茅n jaar geleden

Van de tandjes zijn de meeste hier nu wel door dus dat zal t niet zijn en brood op verschillende manieren snijden ook geprobeerd maar ze moet er gewoon echt niets meer van weten . Yogurt eet ze hier inderdaad ook goed .. maar voelt voor mij altijd zo licht om alleen een bakje yogurt te geven 馃槄 pap , wafeltjes gaan we proberen 馃槈 bedankt voor de reacties

茅茅n jaar geleden

Hoi hoi! Ik volg @kleinebuikjesvullen op Instagram, echt geweldige inspo voor ontbijtjes en lekkere lunch snacks ! Zelf afgelopen week de broccoli nuggets gemaakt en waren z贸 lekker en leuk om te maken 馃槏! Succes 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Hoi hoi! Ik volg @kleinebuikjesvullen op Instagram, echt geweldige inspo vo ...
Jaa dat is een top account. De pannekoekjes zijn hier ook favoriet! Gnocchi met bloemkool saus is ook goedgekeurd hier馃構 Die nuggwets wil ik ook nog proberen.

茅茅n jaar geleden

Havermoutpap! Ze is er gek op. Met een beetje cacao, honing, 100% pindakaas en banaan.

茅茅n jaar geleden

Bedankt馃榿 ! Zal eens een kijkje nemen op instagram ..

茅茅n jaar geleden

En wat als je er iets op doet dat ze er niet af kan plukken? Omdat ze wel het beleg eet zeg je? Hier daarom in de ochtend alleen met iets op brood dat plakt.. dat gaat super..

茅茅n jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

En wat als je er iets op doet dat ze er niet af kan plukken? Omdat ze wel h ...
pindakaas ,jam etc.. Ze schraapt het er gewoon af met dr tandjes馃槼 heb ook verschillend brood geprobeerd al want dacht kan natuurlijk zijn dat ze een bepaald soort brood niet moet .. maar het maakt echt niets uit. Met een gebakken eitje erop en dan zelf elk stukje in dr mond doen werkt maar ja dat is voor iedere ochtend ook weer zo iets 馃槄

茅茅n jaar geleden

Yogurt met havermout is hier een hit. Een gebakken ei ook.