8 Reacties

2 jaar geleden

Hier wel vaste ontlasting en af en toe zachter. Ze poept 1 keer per dag. Het is een soort plakaat omdat ze er dan op zit en dan aangeeft dat ze gepoept heeft.

2 jaar geleden

Hier ook altijd 'pindakaas'😅. Dit is ons derde kindje en volgens mij dus heel normaal.

2 jaar geleden

Hier bijna altijd wel erg zacht. Ook vaak veel onverteerde stukjes voedsel nog steeds. En minstens drie keer per dag. En ook vaak best stinkend en soms best heel licht van kleur, bruin geel groen. Mijn zoon heeft kma en soms vermoed ik dat hij nog meer dingen niet goed kan hebben. Dat maakt me soms best onzeker.

2 jaar geleden

Reactie op happy24

Hier bijna altijd wel erg zacht. Ook vaak veel onverteerde stukjes voedsel ...
Dat onzekere herken ik. Daarom heb ik morgen een afspraak bij de huisarts omdat ik soms denk dat er een allergie speelt voor t een of t ander. Ook omdat hij constant "verkouden" is en eczeem klachten heeft. Alleen vraag ik mij af of ik misschien niet te bezorgd ben, vandaar ook mijn vraag of die ontlasting raar is of niet.

2 jaar geleden

Reactie op Kersenbloesem

Dat onzekere herken ik. Daarom heb ik morgen een afspraak bij de huisarts o ...
Ja precies dit vind ik ook zo lastig. En dan zijn allergieën ook nog eens zo lastig aan te tonen. Hopelijk komt je een stapje verder met de huisarts.

2 jaar geleden

Hier wel echt drollen. Een enkele keer de ‘pindakaas’ maar meestal vaste ontlasting. Ze poept ook 1 x per dag

2 jaar geleden

Hier heeft ons zoontje ook zachtere ontlasting, soms best nat en soms tussen nat en harder in. Kleur verschilt ook elke keer. Als die worteltjes heeft gegeten is het oranje. Ons zoontje heeft ook koemelkallergie, maar zo goed als overheen gegroeid. Heeft alleen nog geen melk wat hij drinkt maar verwerkt in eten wel.