13 Reacties

5 jaar geleden

Goed schoon maken met die ragertjes. Ik was gisteren en vandaag bij de mondhygiënist

5 jaar geleden

Ik spoel met lauwe kamille thee.. na 1 x is het al heel stuk minder

5 jaar geleden

Bij mij was het ineens heel erg, nu elke dag met ragertjes aan de gang en spoelen met perio-aid. Heb ook een soort tandpasta van perio-aid die ik gebruik met de ragers

5 jaar geleden

Sensodyne Rapid dat werkt bij mij voor gevoelige tanden en tandvlees

5 jaar geleden

Haha en dan moet je ook nog bloedverdunners gebruiken... pff ik weet er alles van! Mag je eigenlijk mond water gebruiken?

5 jaar geleden

Haha en dan moet je ook nog bloedverdunners gebruiken... pff ik weet er all ...
Ik gebruik gewoon mondwater....

5 jaar geleden

Ik zit inmiddels ook aan de perio-aid spoelmiddel, tandarts gaf mij aan deze max 10 dagen te gebruiken. Ik voel nu bij dag 2 al veel minder pijn en last. Scheelt stukken!

5 jaar geleden

Als je last hebt van bloedend tandvlees kun je het beste perio-aid gel (geen spoelmiddel) halen bij de apotheek en niet langer dan 2 weken mee poetsen en ragen! Ook tussen je tanden goed reinigen. Daarnaast je tandvlees goed poetsen. Gewoon de borstel in je tandvlees zetten (niet te hard drukken) Ik ben mondhygienist. Bacteriën zijn gek op hormonen.

5 jaar geleden

Er werd tegen mij gezegd met een ragger tussen de tanden alles schoon te maken nu ik zwanger ben.

5 jaar geleden

Reactie op lisa0454

Als je last hebt van bloedend tandvlees kun je het beste perio-aid gel (gee ...
Goede tips, fijn. Ik zal ook eens kijken naar de gel👍.

5 jaar geleden

De tandarts gaf van de week aan dat je best 3 keer per dag kunt poetsen bij ontstoken/bloedend tandvlees, zodat je alles goed schoonhoudt (niet te hard). Zag ook al een andere tip van een mondhygiëniste voorbij komen, 👌

5 jaar geleden

Vitis tandpasta en spoelmiddel erbij kopen en elke ochtend en avond raggeren = na 2 weken een zienbaar beter tandvlees! Ik had her ook en was echt pijnlijk. Hopelijk heb je hier iets aan

5 jaar geleden

Het is al gezegd maar inderdaad die raggertjes en probeer ook achterin te bereiken (mond niet te ver open doen). Een tongschaper helpt ook en natuurlijk de tandpasta. Zelf had ik aften achterin op mijn tandvlees. Nooit eerder gehad. Constant bovenstaande gedaan en was toen snel opgelost. Succes!