3 Reacties
één jaar geleden
Oehh gezellig, weer een fase 🤪
Mn zoontje doet het ook sinds een paar dagen. Best wel vermoeiend 😓
Maar bij ons doet hij het allebei dus er is geen verschil tussen papa of mama.
We hebben een bedtijd ritueel. Tanden poetsen, douche, aankleden, twee boekjes of twee verhaaltjes. Twee liedjes en dan gaan we soms nog even naar de sterrenlamp kijken in z’n kamer en dan is het bedtijd.
Hij probeert het nu enorm te rekken met extra boekjes, weglopen of extra knuffels in bed vragen. Staan in z’n bedje en heel hard huilen.
Wij houden ons aan het ritueel en gaan er vanuit dat ook dit weer voorbij gaat. Vervelend dat hij huilt maar hij is vaak binnen een minuut weer stil.
één jaar geleden
Reactie op tango
Oehh gezellig, weer een fase 🤪
Mn zoontje doet het ook sinds een paar dag ...
Jaa pff echt vervelend.
Jaa wij hebben dit ook gehad paar maanden terug. Toen sliep ze pas half 10 en nu was mijn man weg hij moest even naar werk en is net terug. En gelijk haar op bed gelegd ze wilde absoluut niet bij mij. Ik heb het 3 kwartier vol gehouden.
Jaa gewoon ritueel aanhouden doen wij ook.
Boekje lezen heeft ze nog niet echt geduld voor.
Moet sowieso misschien wel boekje kopen over slapen.
S’middags is ze zo weg bij mij. Als ik dan vrij ben.
Maarja komt allemaal wel goed soms vermoeiend maar gewoon volhouden haha
één jaar geleden
Heeeel herkenbaar. Mijn dochter is bijna 2 jaar en het is één uitstel show. Nog even spelen, nog een boekje, nog een filmpje willen lezen. Niet willen verschonen, geen slaapzak aan.. krijsen, op de grond laten vallen. Het is nu 1,5 week zo en we zijn er beide klaar mee. 🤣 Alles is een fase zeggen ze.. pffoe