9 Reacties

2 jaar geleden

Ja bij mij lijkt het ook weer erger te zijn😅

2 jaar geleden

Kan soms ook te maken hebben met de herfst, misschien voor de zekerheid even je bloed laten prikken bij de huisarts?

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde!! Geen idee hoe dit komt.

2 jaar geleden

Ik heb dat ook gehad! Lijkt nu net weer minder erg te worden. Was bij mij 2 maand na het stoppen van bv dus ik dacht dat het daarvan kwam, opnieuw hormoonbalans zien te vinden. Misschien omdat jouw kindje ondanks de bv toch minder is gaan drinken dat je lichaam weer even nieuwe balans is gaan zoeken…?

2 jaar geleden

Ja hier ook! Volgens mijn kapper ligt het aan het seizoen. Ik doe even weer een vitaminenkuur voor haar :-)

2 jaar geleden

Ik vond het opeens ook zo dun van voren 😭 lijkt ook weer alsof ik kaal word. Je kijkt zo gezellig tegen m’n schedel aan 💀

2 jaar geleden

Hier ook! Geef ook nog borstvoeding maar lijk sowieso ook ineens hormonaal ontregeld.

2 jaar geleden

Ja heb ik ook net weer achter de rug. Dacht eerst ook aan het seizoen maar bij alle 3 begon het weer met een jaar terwijl de andere 2 geboren zijn in de herfst. Geef ook nog borstvoeding

2 jaar geleden

Heh ellende! Hormonen kunnen ermee te maken hebben, maar ook je vitaminenspiegels. Misschien tijd voor wat vitamine D of een multi vitamine?