21 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Wij geven €5,- per uur Maken verder geen verschil als ze er in de avond is en Bo al slaapt. Dat is hoe wij het doen :)

3 jaar geleden

Ik zelf zou €5 euro echt te weinig vinden, dat is onder het minimumloon voor een 21 jarige😅 ik zou tussen de €10-15 euro per uur geven.

3 jaar geleden

Onze oppas van 21 stelde zelf €5 voor. Was van half 7 tot 10 ongeveer en onze dochter lag ook al op bed. We hebben haar iets meer gegeven en overdag zou ik zeker meer doen

3 jaar geleden

Ik zou ook naar de leeftijd kijken wat ik de oppas zou geven. Dit is wel zo eerlijk. En oppassen is oppassen hoeveel werk de oppas er ook aan heeft. De meeste van ons worden toch ook per uur betaald en niet per prestatie. Een extra kan natuurlijk altijd. Dus in dit geval gewoon tussen de €10 en 15'-

3 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Ik zou ook naar de leeftijd kijken wat ik de oppas zou geven. Dit is wel zo ...
Maar het is wat jullie zelf afspreken natuurlijk 😉

3 jaar geleden

Ik denk dat er een verschil is tussen overdag oppassen en actief met kids bezig zijn en s avonds oppassen waarbij de kids in bed liggen en je gewoon een avondje tv zit te kijken...

3 jaar geleden

Reactie op Karie88

Ik denk dat er een verschil is tussen overdag oppassen en actief met kids b ...
Ja maar spreek je dan voor beide situaties een ander uurtarief af of hou je hetzelfde uurtarief en doe je een X bedrag er boven op als het overdag is?

3 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Leeftijd speelt zeker mee. Maar 15 per uur is wel heel veel voor op de bank zitten en tv kijken? 10 is dan misschien wel een prima uurtarief

3 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Wat een verschil met toen ik oppaste 😂🙈 toen was het €2,50 per uur en de chips en een reep chocolade die ik lekker vond 😬 nu moet ik zeggen dat ik het ook wel heerlijk vond. Avondje bankhangen en tv kijken en even ergens anders zijn dan thuis. Evt de kids naar bed brengen met voorlezen of in bad 🥰 niet dat ik de jongeren hun geld niet gun hoor, maar moet het echt zoveel geld zijn 🙈

3 jaar geleden

Met huishoudelijk hulp was het 12,50 en dat is al best veel. En dan nog belasting vrij he... Ik zou iets doen rond de 8-10 euro.

3 jaar geleden

Reactie op Liss21

Ja maar spreek je dan voor beide situaties een ander uurtarief af of hou je ...
Ligt een beetje aan het tarief, als je al 10-15 doet zou ik er niet nog wat bovenop doen, maar bij 5 bijvoorbeeld wel

3 jaar geleden

😂 15 euro per uur😲 zoveel verdien in niet eens per uur🥲

3 jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

😂 15 euro per uur😲 zoveel verdien in niet eens per uur🥲
Inderdaad! Als je dan ook nog iets leuks wil gaan doen wat geld kost..

3 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Wat een verschil met toen ik oppaste 😂🙈 toen was het €2,50 per uur en de ...
Nou dat dacht ik ook. En 15euro per uur heb ik nu ook niet bij hele dag werken. Ik heb ook oppaswerk gedaan en kreeg gewoon elke keer 10euro per keer. Niet eens betaald per uur. Maar ach de Kids op bed brengen met voorlezen en tandenpoetsen en dan voor de tv zitten. Dan was dat zakcentje mooi meegenomen.. en soms ook tevreden zijn met wat je hebt blije Kids als je elke keer binnenkwam en als er iemand anders oppaste (familielid) waren ze boos.. dus doet je toch ook goed dat ze zo blij met je waren en dat is meer waar dan wat geld vindt ik. Twee kinderen zien groeien in hun leven van 10maand tot 12jaar en zusje vanaf 3maand tot 11jaar. 😀 Maarja iedereen moet doen wat hij of zij zelf wil... 😊

3 jaar geleden

Reactie op TVeenstra

Nou dat dacht ik ook. En 15euro per uur heb ik nu ook niet bij hele dag wer ...
Ja dat. Ze van kleins af aan zien opgroeien. Smelt 😍 helaas wonen die oppaskids niet meer in de buurt. Anders had ik ze voor mijn kids gevraagd 😊 Ik sliep zelfs bij familie, zodat ze een latertje konden maken en dan kreeg ik mij ‘s ochtends toch een ontbijt, of werd ‘s nachts weer veilig thuis gebracht. Heerlijk 😬

3 jaar geleden

Voor puur het "waken" dus dat je kindje slaapt zou ik 10 euro per uur doen. Geen 15

3 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Ja dat. Ze van kleins af aan zien opgroeien. Smelt 😍 helaas wonen die oppa ...
Ik paste op bij een oom en tante, op mijn neven. Kreeg €15 voor de hele avond en mocht dan een filmpje huren op hun kosten en eten en drinken wat ik wou. En bleef vaak slapen. Even terug komen op die €10 euro dat is natuurlijk allen voor de oppas mocht die 21 zijn. Alles jonger krijgt natuurlijk minder. Ik zou ook geen €15 bij nader in zien geven 😅, het kdv is zelfs geen €15 per uur.

3 jaar geleden

Ik heb zelf heel veel opgepast, tot m’n zwangerschap aan toe. Kreeg ‘s avonds vaak 5-7€ per uur en overdag 5-10€. Toen was ik 25. Ooit begon ik ook op 12-jarige leeftijd met 2€ per uur.

3 jaar geleden

Reactie op xavi'smommy<3

Voor puur het "waken" dus dat je kindje slaapt zou ik 10 euro per uur doen. ...
Ja eens! Ze stelde zelf 9euro voor dus prima als ik al deze bedragen zo lees

3 jaar geleden

persoonlijk vind ik 10-15 euro echt belachelijk hoog. 5 komt meer in de buurt.