25 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook op zoek naar de gouden tip 馃槄

3 jaar geleden

Ik weet dat de gele Dasty goed werkt tegen 馃挬vlekken. Misschien werkt het ook hierbij? 馃槵

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Nog niet geprobeerd, maar wij krijgen andere vlekken er altijd uit met ossengalzeep.

3 jaar geleden

Ik doe t meteen in een koud water sopje met vanish. Middagje laten staan en dan in de wasmachine. Schoon!

3 jaar geleden

Wij gebruiken Vanish Gel! Even uitspoelen met heet water, Vanish erop wrijven en dan de wasmachine in! Bijna altijd alle vlekken eruit! Ook van pamperlek 馃き

3 jaar geleden

Nachtje weken in de biotex en daarna normaal wassen in de wasmachine. Ook voor als je poepvlekken hebt in je witte rompertjes 馃槪

3 jaar geleden

Ik dacht bijna dat ik de enige was hahahah 馃ぃ

3 jaar geleden

Ossegalzeep of Riem spray, laten intrekken, wassen en laten drogen in de zon (dat laatste helpt echt!) Weet alleen niet of het ook werkt bij oude vlekken.

3 jaar geleden

Oh, en bevlekte stof in een emmer water laten tot je het wast. Opdrogen = vlekken.

3 jaar geleden

In het zonlicht hangen! 馃檶

3 jaar geleden

Ik zet t eerst even in het groen zeep, dan uitspoelen en gewoon in de wasmachine wassen..maar t is er meestal wel al uit als het in de groen zeep heeft gestaan. Is ook nog vrij goedkoop spul en heb je niet veel van nodig.

3 jaar geleden

Biotex (blauwe verpakking) in het voorwasprogramma en verder wassen zoals je gewend bent. Ik gebruik Robijn wasmiddel en was op 40 graden. Bij mij gaan echt alle vlekken er dan uit en ik week niks van te voren ofzo en soms ligt t wel een aantal dagen in de wasmand.

3 jaar geleden

Ik krijg serieus alles eruit met ossengalzeep. Kost bij de action 1 euro nog iets. Zelfs een vlek in een jasje, die er al ruim 1 jaar in zat, eruit gekregen!

3 jaar geleden

Reactie op L1107

Ik krijg serieus alles eruit met ossengalzeep. Kost bij de action 1 euro no ...
Oh dat klinkt wel als de gouden tip.. helpt het ook bij die vieze gele poepvlekken?? 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Oh dat klinkt wel als de gouden tip.. helpt het ook bij die vieze gele poep ...
Ik heb alles er tot nu toe uitgekregen. Ook uit een witte romper waar de gele explosie poep al 2 dagen aangekoekt zat, die mijn vriend even vergeten was in een emmer te zetten.馃き

3 jaar geleden

Laten weken met vanisch. In warm water, vanisch erop strooien, dagje laten weken. Dan in de wasmachine

3 jaar geleden

Reactie op L1107

Ik heb alles er tot nu toe uitgekregen. Ook uit een witte romper waar de ge ...
馃槺馃槺 wondermiddel dus!! Mega dankkk hahaha

3 jaar geleden

Zonlicht! Verbleekt alle vlekken

3 jaar geleden

Reactie op Viva29

Zonlicht! Verbleekt alle vlekken
haha als het weer zou meewerken als vandaag zou het heel fijn zijn 馃槀