13 Reacties

3 jaar geleden

Nou myn kleine is ook 6 weekjes nou en wat een krampen.. zelfs tjjdens het drinken zo erg. Ik ben vandaag gestart met de pro bactiol druppels en ben benieuwd of het zijn werk gaat doen... hoop voor jullie ook dat het gauw voorby is 😭

3 jaar geleden

Ons kleintje is nu 9 weken, en geven orthiflor sinds week 4! Hier was het tussen de 6-8 weken ook drama met krampen! Nu word het eindelijk weer rustig, en geef nog steeds orthiflor

3 jaar geleden

Reactie op Mommy2be1

Nou myn kleine is ook 6 weekjes nou en wat een krampen.. zelfs tjjdens het ...
Vreselijk hè voor die kleintjes.. Hier ook tijdens het drinken, schreeuwt hij het uit. Alle baby’s hebben t bijna en niemand heeft er echt een middel voor. Bij het consultatiebureau weten ze het ook niet, ja probeer maar wat. Bij de 1 werkt het beter dan bij de ander 🤓 Ben benieuwd of die druppels helpen, die kon ik nog niet.

3 jaar geleden

Reactie op DWB

Ons kleintje is nu 9 weken, en geven orthiflor sinds week 4! Hier was het t ...
Heeft dus geen bijwerkingen gehad van de orthiflor? Althans denk dat t bijwerkingen zijn, diarree en buikpijn. Kan ook nergens bijwerkingen van de orthiflor vinden, maar wel frappant dat het ineens is sinds we dat gebruiken.

3 jaar geleden

Reactie op kimske-kim

Vreselijk hè voor die kleintjes.. Hier ook tijdens het drinken, schreeuwt h ...
Ja die was my aangeraden terwijl ik eig ook voor de orthiflor ging. Maar de verkoopster zei dat er iets van koemelk zit in de orthiflor wat je by deze niet hebt. Stel als je baby allergisch is voor koemelk dan zal het alsnog niet helpen..... dus heb daarom pro bactiol druppels gekocht... ben benieuwd

3 jaar geleden

Reactie op kimske-kim

Heeft dus geen bijwerkingen gehad van de orthiflor? Althans denk dat t bijw ...
Nee hier geen last van bijwerkingen, op veel poepen na! Ik verdeel 1,5 schepje over 2 flessen, zo poept hij iets minder in 1x haha

3 jaar geleden

Reactie op Mommy2be1

Ja die was my aangeraden terwijl ik eig ook voor de orthiflor ging. Maar de ...
Aha, zo dat wist ik niet. We wilden die kleine wel op koemelk laten testen, misschien dat hij daarom wel zo heftig alles nu heeft. Moeten toevallig volgende week terug naar de kinderarts, zal het daar ook wel even vragen. Laat even weten hoe het gaat met de druppels, ben erg benieuwd. Hoop dat die kleine er snel vanaf is nu.

3 jaar geleden

Reactie op DWB

Nee hier geen last van bijwerkingen, op veel poepen na! Ik verdeel 1,5 sche ...
Hahaha, dat vele poepen hoort er dus bij. Dat is dan weer een zorg minder. Slim om die schepjes te verdelen.

3 jaar geleden

Gebruik het nu 2 dagen en mijn dochter lijkt al wat rustiger te zijn. Verdeel t ook over 2 flessen.

3 jaar geleden

Lees mee

3 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Gebruik het nu 2 dagen en mijn dochter lijkt al wat rustiger te zijn. Verde ...
Hoor/lees hier meer over, misschien wel beter ipv in 1x zo’n stoot

3 jaar geleden

Ik had hier ook het idee dat er meer krampen ontstonden. Ook wel logisch denk ik voor iets dat voor de darmen werkt. Darmen moeten ff wennen. Hier bleef t wat "meh" dus ben weer gestopt

één jaar geleden

Vandaag 1,5 lepel genomen, in week 34.1 en lig te creperen op de bank alsof ik voedsel vergiftiging heb. Dus mijn advies: bouw het op!