21 Reacties

5 jaar geleden

Odette

5 jaar geleden

Ophelia

5 jaar geleden

Germaine, polette, colette, bernadette, genevieve

5 jaar geleden

Greet, bep, aaf, ria, Corry, beatrice

5 jaar geleden

Esmeralda

5 jaar geleden

Cornelia, Annie, Zwaantje, Henrieka, Mieke

5 jaar geleden

Zus, Fie(t), Nel, Gijsje Goos, Koos, Faas, Eef

5 jaar geleden

Reactie op missC93

Germaine, polette, colette, bernadette, genevieve
Genevieve staat hier inmiddels ook hoog op de lijst; houden van lange namen en willen graag iets wat je eigenlijk niet vaak meer hoort... maar al wel bestaat en liefst ook betekenis heeft

5 jaar geleden

Gijsbertine

5 jaar geleden

Bapette, Olivia, marjan, fina

5 jaar geleden

Octavia (vind ik best mooi, maar m'n man heeft z'n veto uitgesproken, haha)

5 jaar geleden

Reactie op MoederDeKans

Octavia (vind ik best mooi, maar m'n man heeft z'n veto uitgesproken, haha) ...
Misschien ken je de serie the 100 op netflix😂🙈 octavia was een van me favoriete personages

5 jaar geleden

Reactie op MomOfXaeyon

Misschien ken je de serie the 100 op netflix😂🙈 octavia was een van me fav ...
Ohhh nee nooit gezien! Wat grappig 😄

5 jaar geleden

Nelleke, Dieuwerke

5 jaar geleden

Ik vind oude Engelse namen erg leuk, misschien niet voor eigen gebruik, maar toch 😊 Bronwyn, Enoch, Horace enz.

5 jaar geleden

Als je op middeleeuwse of Germaanse namen zoekt krijg je een hele lijst. Voorbeeld: Alvaradis Avesolia Badelog Duna Mabelia (van het Latijnse amabilis ‘beminnelijk’) Marzoeta Rosafiere Sapientia (Latijn voor ‘wijsheid’, letterlijke vertaling van de Griekse naam Sophia) Sellaerne Ysaud (een vorm van Isolde)

5 jaar geleden

Reactie op memfem

Als je op middeleeuwse of Germaanse namen zoekt krijg je een hele lijst. Vo ...
Bedankt voor de tip! Niet helemaal gebruikelijk maar we houden van oud en appart!

5 jaar geleden

Reactie op Taiza

Bapette, Olivia, marjan, fina
Olivia is nu een populare naam. Paar jaar geleden hoorde je hem bijna niet. Mijn dochter heeft deze naam gekregen.

5 jaar geleden

Gijsbertiene, Geertruide, Thea, Corianne, Berdiende, Engelien, Annemarieke, Cornelia Of zoek je ook jongens namen? Johannes/johan, Hendriekus/hendrik, Cornelis/corneel, jannes/jan, Willem/wim, pieter/piet etcetera etcetera:)

5 jaar geleden

Geertje, Johanna, Margaretha, Elisabeth, Meike, Josephus. Veel plezier met het zoeken naar een passende naam!