Geen dokters hier in het huis uiteraard maar even jullie mening voor ik als bezorgde moeder naar de HAP bel…
Dochter van bijna 2 (juli) is sinds Koningsdag ziek, begon met s’ochtends overgeven in bed. Vervolgens erg hangerig en huilerig, niet willen eten en drinken. Die dag op 1 knijpfruitje geleefd en een paar slokjes drinken. Gisteren verhoging (38) en moeten ophalen van de opvang. Wel wat gedronken en een droge cracker gegeten. Eenmaal thuis wel een beetje aan het spelen, wat van koekjes gelikt en gelukkig nog wat gedronken. Flinke diarree gehad 😅 vandaag ook wel wat gedronken en een half ontbijtkoekje en een paar slokjes knijpfruit op. Vooral érg hangerig en heeeel snel huilen. Nu met naar bed brengen vond ik haar lippen en nagels zo paarsig, in elk geval een andere kleur dan wat ze normaal heeft. Koorts niet gemeten. Kan dit gewoon van het ziek zijn zijn?
Ja zou zeker even bellen voor advies. Vooral omdat ze paarse lippen en nagels heeft. Kan altijd vragen.
Beter 1x te veel bellen.. dan te laat zeg ik altijd 😊
Beterschap met je meisje
Lief dat je het vraagt! Moest inderdaad komen, omdat ze beige ontlasting had. Maar blijkt echt gewoon buikgriep te zijn en dus zorgen dat ze genoeg drinkt 😅