12 Reacties

2 jaar geleden

Speeltje ergens aan vastmaken? Zitje naar je toe of van je af? Hier geen ervaring mee, ons meisje van 8 maanden vind alles wel best...🙊

2 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Speeltje ergens aan vastmaken? Zitje naar je toe of van je af? Hier geen er ...
Speeltje inderdaad ook al geprobeerd! Zitje van me af zat ik toevallig vandaag ook aan te denken, dit nog niet geprobeerd, dus kan ik nog doen. Het begint alleen al zodra ik haar erin zet.

2 jaar geleden

Kleine meid doet het hier ook steeds, dus 2 weken terug de bak er maar weer op gemaakt. Wordt alleen wel een beetje krap

2 jaar geleden

Bedoel je met overtrekken dat ze een soort van probeert te gaan staan? Mijn zoontje begon dit ook te doen en ik interpreteerde het als verveling. Ik heb het stoeltje omgedraaid zodat hij nu van me af zit en meer om zich heen kan kijken en nu doet hij het niet meer.

2 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Kleine meid doet het hier ook steeds, dus 2 weken terug de bak er maar weer ...
Ah ja hier is de bak wel echt te klein..

2 jaar geleden

Reactie op Lielieke

Bedoel je met overtrekken dat ze een soort van probeert te gaan staan? Mijn ...
Ik heb niet het idee dat het een soort van proberen te staan is. Echt overstrekken, alsof ze niet lekker zit, want ze begint al meteen zodra ik haar erin zet, nog voor ik haar überhaupt vast heb zitten.. Zal morgen eens proberen toch om te draaien, wie weet leidt het haar in ieder geval dan wat af.

2 jaar geleden

Doet ze dit ook in de maxi cosi? Onze dochter deed dit nl en toen heeft de osteopaat veel geholpen. Nu heeft ze het de laatste dagen ook wel eens in de kinderwagen en ik heb dan het idee dat ze geen zin heeft om erin te zitten, maar gewoon wil liggen om te bewegen. Eenmaal vastgesnoerd gaat het daarna uiteindelijk toch weer prima 😊

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Doet ze dit ook in de maxi cosi? Onze dochter deed dit nl en toen heeft de ...
Nee echt alleen in de kinderwagen! Zelf ook gedacht aan bewegen/geen zin, maar aangezien ze het al vanaf het begin continu doet en het ook niet minder wordt gedurende de wandeling weet ik t niet.. alleen als ze in slaap is gevallen overstrekt ze zich niet haha

2 jaar geleden

Nou ook met het zitje van me af doet ze het. Zo jammer want het is nu zo mooi weer om te wandelen maar op deze manier helemaal niet leuk..

2 jaar geleden

Heb je zelf al gevoeld of er iets hards in zit waardoor ze niet lekker zit? Je kan altijd even naar een osteopaat gaan om te kijken of het overtrekken van iets vandaan komt

2 jaar geleden

Heeft ze niet last van verlatings angst? Dit was nanelijk wel het geval bij een vriendin van muj. Of misschien honger? Mijn dochtertje doet dit alleen als ze heel moe is of als ze nog honger heeft. Nu lees ik dat ze dit vanaf het begin doet en alleen in de wagen. Het kan zijn dat het misschien niet lekker ligt? Mijn zus heeft dat wel gehad met haar dochtertje , die kreeg rugpijn van de wagen toen heeft ze een andere wagen gekocht en meteen nergens meer last van. Je kan ook als je koppel stuk hebt in de maxicosi doen en dan die aan de wagen koppelen? Of lekker wandelen met een draagdoek of draagzak? Ik wandel altijd met de maxicosi op de wagen zo ziet ze alles en ligt ze geborgen. Natuurlijk dan wel rekening houden met max 2 uur. Maar je kan proberen als je haar erin legt een flesje aan te bieden. Bij ons werkt dat wel. Het kan ook zijn dat ze het misschien te warm heeft. Alleen een jasje en een dunne katoenen dekentje over de voetjes is voldoende met deze temperatuur. Zo lastig he met de babys dat ze niet even kunnen vertellen wat er aan de hand is.

één jaar geleden

Reactie op Dany

Nou ook met het zitje van me af doet ze het. Zo jammer want het is nu zo mo ...
Onze kleine doet dit nu ook. 11mnd. Heb je hier uiteindelijk een oplossing voor gevonden?