12 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb pas grote doos pampers besteld via babydrogist.nl was dan omgerekend per luier net zo duur als ah huismerk. Had mega maandbox, in de 300 stuks.

4 jaar geleden

Geïnteresseerd

4 jaar geleden

Ik koop ze eigenlijk altijd bij Colruyt. Daar zijn ze altijd aan goede deals. Ik heb nog nooit meer dan 11 cent per pamper betaald en ik heb al tot en met maat drie. Ik heb ook al gemerkt dat luiergids niet altijd alles vermeld.

4 jaar geleden

Reactie op Leesbeest

Ik koop ze eigenlijk altijd bij Colruyt. Daar zijn ze altijd aan goede deal ...
Colruyt ken ik niet ? of is dat in BE? Jaa ik heb ook vaak aanbiedingen gezien dat de luiers 0,11 p.s. zijn dus wil dat graag aanhouden. Maar op dit moment zie k t goedkoopste bij de kruidvat voor 0,12 cent.

4 jaar geleden

https://www.babydrogist.nl/luiers/ ik koop ze hier of bij Kruidvat als ze in de actie zijn.

4 jaar geleden

Ik kijk vaak op bol.com

4 jaar geleden

Bij de nettorama zijn de luiers van pampers standaard lager geprijsd dan bij de meeste aanbiedingen. Dus als die bij je in de buurt zit; is dat wel echt een goede optie..

4 jaar geleden

Ik altijd hier: www.luieraanbiedingen.net Dan kun je voor alle merken kijken waar ze het goedkoopst zijn!

4 jaar geleden

K heb toch weer 6 pakken besteld bij Kruidvat.. maat 2 en 3… volgens mij hoeft ik de rest van t jaar geen luiers meer te kopen… heb echt mega voorraad nu. Maarja scheelt toch een hoop als je steeds de goede aanbiedingen pakt🙈

4 jaar geleden

Reactie op Puck90

Ik altijd hier: www.luieraanbiedingen.net Dan kun je voor alle merken k ...
is niet up to date. of niet alle winkels geeft die aan. zoals ik al in de topic vermeld had. zelfs de kruidvat aanbieding van deze week staat er niet op..

4 jaar geleden

is niet up to date. of niet alle winkels geeft die aan. zoals ik al in de t ...
Oh sorry! Te snel gelezen. Helaas..

4 jaar geleden

Colruyt ken ik niet ? of is dat in BE? Jaa ik heb ook vaak aanbiedingen gez ...
Dat is BE inderdaad ☺️