Het duurt nog een half jaar… maar als je op zondag even niets te doen hebt, krijg ik allerlei kronkels 🙈.
Onze dochter houdt van pannenkoeken en ik zat alvast te fantaseren over haar verjaardag van de zomer. Ipv een barbecue zat ik te denken aan een pannenkoekenfeest 😂🙈. Alleen hoe krijg je voor best een aardige groep mensen +/- 35 personen zoveel pannenkoeken op een prettige en lekkere manier warm/gebakken.
Kwam een foodtruck tegen, aardig prijzig.
Wie weet hebben anderen ideeën?
(Hahaha).
Zet twee mensen omstebeurt aan het bakken en houd de pannenkoek warm tussen twee borden met alufolie. Lauwwarme pannenkoeken vind ik persoonlijk nog veel lekkerder ;)
Hehe leuke gedachtenkronkel!!
Hulp inschakelen in de keuken! Eentje die beslag maakt terwijl er twee bakken. Warm houden tussen twee borden die op een pan kokend heet water staan 😎
Haha wat een leuk idee! Ik zou ook hulp inschakelen en uitkijken dat je dan zelf niet heel de tijd in de keuken staat en dan het feestje mist 🙈. Je zou ook evt wel een bbq kunnen doen en dan buiten van die gourmetstellen zetten zodat mensen daarop zelf hun mini pannenkoekjes kunnen bakken
Wij hebben laatst pannekoeken warm gehouden in de oven. Wij hebben er een warmhoudfunctie bij, voor het eerst gebruikt, werkt perfect!
Je zou anders van die grote schalen kunnen huren en ze daarin kunnen doen om ze warm te houden?
Is het idee een skottelbraai buiten te zetten? (Als je die niet hebt, veel mensen die kamperen hebben zo'n ding. Anders eventueel huren) en dan iedereen of jijzelf natuurlijk buiten laten bakken?
Pan water op t vuur, hoeft niet te koken. Moet wel warm zijn. Bord erop en dan kommetje op z’n kop op het bord en pannenkoeken erover heen. En dan grote deksel erop, werkt als een trein!